diumenge, 1 de juny del 2008

Crònica de la Triatló, per Marc Orriols



A les 7:15 en Pedro m'envia un sms sobre "que fem?" ja que havia plogut força i encara plovia. Diem, bueno ane'm-hi a fer acte de presencia, quedem 8-8:15 a la piscina.
Al arribar a Mataro i deixar els cotxes al port, comença a ploure amb generositat, i ens diu un triatleta que tornava al cotxe a agafar la bici: "si la prova es fa", ens quedem de pedra pero procedim a agafar tots els ensers i cap a l'alfombra verda dels boxes.
Ens enfundem els neoprens i sota la pluja comencem a tenir el gusanillo del triatlo i per momens tots somriem i gaudim fent-nos fotografies
A la sortida de natacio comença a haver munio de supporters Piri i al donar el tret ens llencem a l'aigua al crit de guerra de... Piriii
A la bici, les Piri posicions ja queden bastant definides; jordi C, llorenç, sergi, seguits pels "3 Ramones" i amb el grup final Pedro, Gus, Marc i Xavi Cotet. llastima d'en Lluis que ha hagut de retirarse que hauria fet un molt bon paper.
En gairebe tot el tram de bici hem anat Pedro, Gus i jo junts pero fora de qualsevol grup solid i tirador. A destacar que dels BTTeros, en Ramon Llibre es confirma com el gran tapat al fer una cursa brillantisima
El Pedro m'ha fer el truco del almendruco quan al tram de correr li portava uns 15 segons i en el darrer kilometre al creuar-nos al darrer canvi de sentit em posa cara d'esgotament i jo que "me las prometia muy felices" em trobo que en Pedro al cap de poc, vilment per l'esquena, venia com un coet i m'ha acabat avançant (me vengare!!!) ... enhorabuena fiera :)
El Gus com sempre ha acabat mes fresc que una rosa i el Xavi Cotet amb un gran somriure tot i perdre el xip
Un gran dia, passat per aigua, pero de gran record, especialment pels nombrosos Piris i supporters que han prestat una ajuda i anims incondicional durant tot el mati (haurem de fer classificacio de supporters i donar punts o pagar algun dinarillo)
Una abraçada a tots i enhorabona
Marc

3 comentaris:

Motoret ha dit...

Bona Crònica Marc!!! i felicitats per la teva primera triatló!!! t'he vist molt bé!!

Pedro Hidalgo ha dit...

molt bona cronica crack

Anònim ha dit...

Molt bé Marc, molt bona curça.
Felicitats.
Xavi Puig