dilluns, 30 de juny del 2008

Triatló B de Banyoles, LA CRÒNICA.



Hola a tots!




Aquest diumenge es va disputar a Banyoles la Triatló B (llarga distància) a Banyoles.


El Llorenç i el Ramon Fuster hi van participar fent un exel·lent paper, FELICITATS!!


El Jens, nou fitxatge Piri, no hi va poder anar per culpa d'una sinusitis, esperem també una ràpida recuperació.




Aquesta és la crònica que ens fa arribar el Ramon...




Sortia a les 5:30 de casa direccio Banyoles, al anar sol preferia anar amb temps i tranquil.


Era la meva primera B i li tenia respecte per el nadar i la bici.


Arribo a Banyoles sobre les 7 i ja hi havia gent fent cua a boxers, això ja era serio.


Mentres preparava tot el material sento per els altaveus que no estava permes el neopreno, l'aigua estava a uns 25 graus, un altre experiència més.


Sortim a les 8:30 nadant, surto pel mig i començo a rebre x tot arreu, intento sortir x un lateral x nadar més cómode i començo a passar per sobre de la gent donant també unes quantes bofatades. No em va agradar, em sento malament fins arribar a la primera boya, allà començo a fer-me espai i poc poc em trovaba millor. La segona volta la vaig fer més bé q la primera i crec q 49 min està bé, per mi.


Arribo a la transicio per agafar la bici, a un ritme normal, encara quedava molt, eren 2 voltes a un circuit a q tenia uns quans "repechons".


La primera volta la vaig fer una mica tranquil pq encara tenia q pasar x el mateix lloc i estudiava el terreny, ja la segona vaig apretar i els últims km ho vaig notar, un temps de 2:36 .


La segona transicio va ser més ràpida, feia molta calor i al primer avituallament amb mollo molt i bec molta aguia, eren 3 voltes al llac q es feien eternes i dures per tot el q ja portava a sobre.


A la primera volta adelanto a bastanta gent i tots els q més o menys em van adelantar en bici ja els tenia controlats i van baixar el seu rendiment.


La segona volta també vaig adelantar uns quants però ja les cames flaquejaven una mica.


La tercera volta els ultims 3 km vaig baixar el ritme pq ja notva cansanci i preferia no apretar per si les mosques i ho vaig fer pq ja veia molta gent caminant i jo no volia fer-ho.


També cal dir q feia molta calor i també ho vaig patir, ho vaig acabar en 1.39.


En general satisfet de la cursa i sensacions bones.


Destacar també el gran paper d'en Llorerenç q va fer uns temps molt bo.


Esta molt be físicament. Felicitats company!!!!.

En Llorenç entrant a meta amb el seu fill.

En Ramon en acció.

Agrair la crònica del Ramon i la foto del Llorenç, recordeu que el blog i la STP la feu vosaltres!

Gràcies i enhorabona!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabuena Ramón, me quito el sombrero, as conseguido un gran repto para ser
el primer año que practicas este deporte, sigue así.
Eres una maquina, felicidades.
Llorenç tu para mi eres profesional, que maquina¡¡ muchas felicidades para ti
también.


Xavi Puig

SGI ha dit...

Felicitats Ramón!
Gran cursa, ets una màquina!
I tio, quin ritme de competicions que portes... en 1 mes t'has fet tot un expert en triatlóns!
Enhorabona!

Anònim ha dit...

gracies x els anims,pero com deia avans aixo acavar de comensar i n he fet res.moltes gracies

ramon fuster

Motoret ha dit...

Felicitats!!! un B, ja són paraules majors!!!