diumenge, 15 de juny del 2008

Campionat de Catalunya de Duatló de Muntanya Infantil

Hola sóc en Miki Serra,Avui hem disputat un duatló guapíssim,molt disputat però el tram de btt una mica curt(2km), comparat amb el primer tram de córrer(1600m).tot i k pot semblar molt sprint, ens hem matat molt.


He sortit bé, amb el grup de davant del k han marxat un parell k m'han tret casi 1 min i un altre k m'ha tret 10 seg, desprès d'una transcisió rapidíssima (ja dúiem el casc i correm amb les mateixes bambes),amb btt he volat , m'he posat segon i he fet la transcisió a 5 seg del primer, però m'ha sigut impossible atrapar-lo.


Subcampió de Catalunya de duatló infantil (sent dels petits de la categoria).


Hola soc l'Eduard Serra,jo també he fet 4º al primer tram de córrer (600m) a 20 seg. del primer, el meu amic Martí, del C.A. Laietània. Després amb la bici els he adelantat a tots i els hi he tret casi un minut en els 900 m del circuit, en l'ultim tram de córrer ja no m'han recuperat res i he guanyat.Campió de Catalunya de duatló benjamí.També hi ha participat el nostre cosí de 6 anys a la categoria mes petita en Martí Serra

6 comentaris:

Motoret ha dit...

Moltes felicitats familia Serra!!! quina cantera més maca!!!!!!

Gran resultat!!!!

Som Piris!!! Tri Piris!!

toni abril ha dit...

Felicitats nois!
El Futur és Piri, Triiiipiri!!!

Piri ha dit...

Això s'anima! Els més grans hem de donar exemple a aquestes noves generacions que ens apreten de valent!
Així que tots a fer podis!!!

Felicitats!

Àlex.

Anònim ha dit...

Felicitats a tots aquests napbufos grans i als seus entrenadors!
Lluís Mª

Anònim ha dit...

Felicitats a tots i especialement al Marti Serra.
Soc el Pare del Manel.
Diumenge correras a la cursa infantil de la festa major?
El Manel hi correra i li fara molta il.lusió si hi vas:


Presi, ja tardes en dissenyar trajes piris per la canalla.

salut i cames a tots ¡¡¡¡¡¡

Ramón Gonzalez

Pedro Hidalgo ha dit...

moltes felicitats, quina cantera. Ja cal que ens possem les piles els grans.