dimecres, 18 de juny del 2008

Som Piris! Tri Piris!: Albert Jorba

Ei catakracs, perdoneu el retard en la meva presentació i les faltes ortogràfiques, això no és lo meu.


Soc L'Albert Jorba tinc 35 anys 01/04/1973 visc a Cabrils i treballo a tribike factory, vaig en bici, tan de montanya com de carretera i també magrada córrer, sé nedar molt malament però m'ofego molt bé.


Les proves llargues no em van malament així que procuro fer les competicions a on el fons és el que més compte.


Pròximament Pedals de foc i Ironbike son els meus objectius inmediats( ja les vaig fer l'any passat) si sobrevisc, entrenaré per Burriac Atac és una cursa molt emocionant.


El meu telefon es el 639753733 també em podeu trobar a la botiga 937537217 una abraçada per tots els Piris, no deixeu d'entrenar, vinga catakracs força.

2 comentaris:

Motoret ha dit...

Benvingut a la STP Albert!!! amb tu la Secció fa un salt de qualitat considerable en la Btt!!!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

Benvingut Albert!! Com diu en Jordi La STP amb tu guanya molt nivell. Els que venim darrera tindrem un bon mirall.