dimecres, 18 de juny del 2008

Pre Crònica Niça: GO! David! GO!

En David, sembla ser l'únic Pre-Ironman Niça, una mica salat,...... segur que tantes hores a l'aigua del mar, l'han fet el més trempat de tots!!!!!!!!! i ens deixa la seva crònica a menys de 4 dies de l'Ironman!!!!!!!

Gracies David per ser com ets, i MOLTA SORT!!!!

GO!!!!!! DAVID!!!!!! GO!!!!!!!!



Bona tarda companys,

Tal com marquen els cànons aquí teniu la pre crònica del pq de la meva participació en aquest event tant espectacular. Son moltes però intentaré ser breu:

Un esportista com cal, somnia en fer coses especials i aixó és molt especial. Ja sigui per la dedicació que comporta preparar-ho o simplement per el fet de poder acabar-lo. En el meu cas te més força el poder acabar-lo que no la seva preparació.

El fet va succeir pel famós sopar de germanor, tothom parlava dels IRONMANS, entre ells els catacracks de l'Àlex i Xescu i vaig pensar si aquest son capaços de acabar-lo, jo que he estat fent triatló 5 anys no seré capaç, ES CLAR Q SÍ. I després de la ressaca el diumenge ja estava apuntat. Si,si així va ser.

La preparació fins el mes de Febrer va ser una mica.... ja tinc temps però el temps marxava i jo seguia jugant al tennis, les meves classes de Cyclo Indoor...... sense córrer, i segur q més d'un pensava q no la faria. No anava mal encaminat, però vaig decidir enrrollar-me la tovallola i????? deixar el tennis, entrenar amb aquells q pensava q em donarien la experiència q jo no tenia, principalment Àlex donat q en Pere Bossa no va voler. Sé de la seva metodologia de treball al igual q sé que no vol entrenar a ningú. Ho vaig entendre perfectament i no li guardo cap rencor.

L'objectiu principal és acabar en menys de 12.30 hores i emmullo pq hi creec en les meves possibilitats, es més 1h. en natació, 7 h. en bicicleta i 4 h. en la marató. No surten les comptes? És cert tinc un marge de 30' per repartir en cadascuna de les 3 disciplines, jejejejeje.

Elche va ser el primer objetiu i crec q amb tots els cops q vaig parar i el ritme q vaig portar no va estar malament. Narbonne no puc dir res, però crec q la cosa ja està llesta.

Espero que aixó serveixi pq molts de vosaltres pugueu pendre part en l'event q molts anomenen HOMBRE DE HIERRO. FORÇA PIRI i q algú reparteixi les forçes entre tots.

4 comentaris:

Motoret ha dit...

Ets molt gran David!!!!!com deia el Cruiff, diumenge tirat a l'aigua, i disfruta!!!!

Anònim ha dit...

david jo crec q ho faras molt be pero a lo millor pateixes a la marato pero bueno poc a poc.molta sort diumengue.

ramon fuster

Anònim ha dit...

David, si d'algu et pot servir el meu consell, centre't a disfrutar-ho. I no només el dia de la cursa, aprofita tots els dies que estiguis per allà, ja que la ciutat respira a tri, i realment et fa sentir especial. Al final el dia de la cursa és el millor fi de festa, i el temps una anècdota.

Ricard

Anònim ha dit...

crec que al piri, pocs com tu es prenen tant intensament els reptes a superar.
segur que la teva teva cursa sera tot un premi.

molta sort


ramon gonzalez