diumenge, 15 de juny del 2008

Som Piris! Tri Piris!: Miki i Edu Serra





DEs del Blog del Piri, ens fa molta il.lusió, presentar-vos en aquesta ocasió als Piris més joves, i una aposta segura per la continuitat de la Secció!!!


Som i Serem Piris!! Tri Piris!!!!




Hola Piris! ens han demanat que ens presentem, som en Miki Serra (12 anys) i el meu germà Edu (9 anys) i ens agrada molt la muntanya i tot aixó que feu de practicar molts esports i competir, nosaltres hem heredat del pare l'afició a la muntanya ja sigui en bici, a peu, corrent o.... grimpant a quatre grapes!.




Ara estem a l'escola d'atletisme del C.A.Laietània i hem seguit la temporada de cros fins al febrer (l'Edu va ser campió escolar de Mataró i jo podium pels pèls), desprès la copa catalana de pista.




Fem B.T.T. amb el pare i la seva colla, als que m'agrada fer suar la cansalada, quan puc! jejejejeje. Amb l'Edu fem sortides més suaus, encara que el tio ja puja la mútua com si res, en B.T.T. hem disputat la kids cup, que he guanyat amb 6 podium de 7 curses!, i l'Edu no ha pogut venir a totes les curses.




Espero trobar-vos per la muntanya o en alguna competi aviat, i......fer-vos suar també la cansalada.jajajajajaaa(es broma).




A10 siau

3 comentaris:

Motoret ha dit...

Benvinguts!!!! Quina por que em feu!!! ja caldrà que entrenem, ja!!!

Anònim ha dit...

Benvinguts!!

Jo ho he pogut comprovar personalment. Com apreten els nanos!!!

Marc P.

Piri ha dit...

Benvinguts!!
Només cal que tingueu clara una cosa, al Presi (jo) no se'l ha de guanyar mai! jajajajaajja
És broma!!! A tope i a seguir disfrutant!
Àlex.