divendres, 27 de juny del 2008

PREPARACIÓ RAID OPEN DE MATARÓ

Hola a tots!
El proper dia 6 de juliol es disputa un raid open (un sol dia) a Mataró. Veient l'interés que aquesta prova ha despertat entre els Piris, hem plantejat pel dissabte a la tarda un entrenament d'iniciació a l'ORIENTACIÓ i amb les cordes.
La convocatòria és aquest dissabte 28 a les 16:00 a la Font Picant de Cabrera.
Si us plau, els interessats deixeu comentari a aquesta notícia. En funció de la gent interessada, ho farem o no.
Salut i força!
Àlex.

6 comentaris:

Pedro Hidalgo ha dit...

en principi jo m´apunto ho confirmaré demà.

Xavi ha dit...

Fa un temps que us segueixo i encara que no soc piri, m'agradaria poder asistir, es posible?
Tenia pensat fer una RAID, el de juliol em queda un xic just, però si es pot aprofitar i fer una presa de contacte amb els temes que més flaquejo: orientació i cordes, doncs ja és molt guanyat.
Ja direu el qué.

P.D: Soc de Mataró. Però no sé on està la font picant de Cabrera?

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto Alex!!!

La font Picant és passat Cabrera, anant cap a Burriac. Al parquing.

Jo portaré mapes d'orientació i de raids,... així us habitueu.

El Raid de Mataró serà un bon raid per començar. Si vas una mica rodat amb la btt i el correr, cap problema.
S'ha plantejat d'un dia peró comença el dissabte a la nit (prova nocturna que determinarà l'ordre de sortida de diumenge). D'aquesta manera, el diumenge se surt d'hora i no s'ha de fer el briefing pq ja estará fet.
Els que sou del MAresme podreu anar a dormir a casa (la prova durarà una horeta, però s'han habituat llocs PER DORMIR EN UN POLIESPORTIU.

Aviam si som uns quants passant calor!!! Fins dissabte!!!

Jordi fERRER

Piri ha dit...

Cap problema, quants més serem més riurem!
Ún cop a Cabrera segueixes la riera direcció Burriac i al final del camí de terra hi ha el pàrquing de la Font Picant.
Ens veiem allà!

Xavi ha dit...

Molt bé, doncs fins demà mateix.

SGI ha dit...

Té molt bona pinta! M'apunto!