dimarts, 10 de juny del 2008

Pedals de Foc Non Stop







Finalment tres Piri Mosqueters han aconseguit plaça a la Pedals de Foc Non Stop que es celebrarà el cap de setmana del 28-29 de Juny per la Val D'Aran i el Pallars. En total seran uns 230 km, amb 6000 de desnivell positiu, una de les proves en btt més dures de la península.




Els Tres Valents Mosqueters (per no dir imprudents), intentaran assolir la gesta en companyia de la també novata Silvia (Bestiola), i dels veterans Piris que ja compten amb grans registres en la prova, en Jaume (Béstia) i l'Albert Jorba, que s'agafen la prova com a preparació de l'IRONBIKE una cursa de resistència en btt, que es celebra a Itàlia el proper mes de juliol.




Els Tres Valents, Gus, Marc, i Ramon Llibre, aniran aquest cap de setmana a fer un simulacre, amb la intenció de fer-la en dos dies per tal de reconèixer el terreny.




Diuen les males llengües, que no saben on s'han posat..... o sí......




En qualsevol cas, des del Blog, desitgem MOOOOLTAAAAA SORT a tots els participants, que ben segur que la necessitaran!!!

12 comentaris:

Motoret ha dit...

Nanos, nanos..... la meva opinió ja la sabeu, així que només queda dir-vos que SOU UNS VALENTS!!! i desitjar-vos MOLTA SORT i que TROBEU TOTA LA FORÇA QUE TINGUEU!!!!!

A per ella!!!!!!! GO! GO! GO!!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

Companys de fatiga, ja sabeu que m´agradaría acompanyar-vos en aquesta aventura. Moltisima sort a tots CRACKS.

Anònim ha dit...

Feu la versió Non-Stop? Jo i un amic també de Cabrils farem (bé, ens hem apuntat) a la categoria plata. Que ja em sembla una burrada. Ja direu com ha anat aquest cap de setmana de reconeixement.
Nacho

Motoret ha dit...

Nacho, ets un ........ ja tardes en venir a algún entrenament i deixar-te veure!!! ets el Pre Piri fantasma!!! T'apuntes a la Pedals i després dius que no vens perque no estas prou fort!!

Je,je!!!

No tens excusa!!! T'esperem dimecres 19:30 amb la btt a les piscines!! t'anirà bé com a entrenament

Anònim ha dit...

Carai...surten Pedal-foqueros com a bolets.
Diuen les males llengües que hi ha una porra ilegal sobre a quin KM abandonaran el 3 mosqueters...

Anònim ha dit...

Doncs Nacho si voleu venir al simulacre benvinguts, la idea es sortir divendres al mati, començar a pedalejar a les 15:00 i fer uns 70 Km, i dissabte el reste (o el que sigui possible)

Anònim ha dit...

Vinga Jordi, apunta't que tu seras D'Artanyant

Motoret ha dit...

Marc, és una prova que em fa il.lusió, i que si no la deixen de fer aquest any, algun dia la faré. Ara, aquest any no em sento preparat

Anònim ha dit...

jordi no si valen excuses, si nosaltres ens tirem a la piscina tu també pots.

Per cert, si hi ha una porra, accepto soborns per arreclar el resultat.
Si no, haureu de veure les fotografies que ens farem a l'arribada, al bloc.

Llibre.

Anònim ha dit...

Jordi, m'he apuntat pq sóc un inconscient i no sé ben bé que m'espera. Si puc per la feina, dimecres m'apunto. Però només veure les vostres fotos amb les btt de raid ja feu por. Jo vaig amb una d'aquestes dobles "d'anar a passar el rato". Marc, impossible. La dona (casat i amb un fill de 9 mesos) ja no em deixa tornar si també marxo aquest cap de setmana. Ja explicareu impressions.
Nacho

Anònim ha dit...

molta sort a tots,esteu locus!!!!!
aneu hem compte.


ramon fuster

SGI ha dit...

Molta sort Piris!
Segur que serà una gran experiència!