dimarts, 1 de gener del 2008

Duatló de Cabrils


13 comentaris:

Motoret ha dit...

Raúl: 4 minuts com 4 sols!!!!
Sergi: sents ja el meu alè?

NEMO ha dit...

Veritablement tot l'equip ho ha fet de conya. Durant aquest any intentaré estar amb el grup d'en Raül,Jordi, Manel..... Aquest serà el repte abans d'anar a Niza. Prepareu-se per les duatlons de carretera q hi seré al vostre costat. JEJEJEJE.

salut i bons aliments.

Anònim ha dit...

Jo tambe puc dir "Raul 4 minuts" pero a la inversa je je je
Com a CLub anem PRIMERS al ranking, pero dins de la segona divisió. Si no hi hagues distincio de divisions aniriem quarts en classificacio absoluta per CLubs
David, jo tambe vull mirarme en el mateix mirall, aviam si milloro
Força Piri

Fran ha dit...

Ostres Marc , tens rao!! anem liders de la segona divisió , aquest any conseguirem l'ascens fijo!!!!! Amunt PIRI!!! Cap a primera!!

Anònim ha dit...

Si no us hi heu fixat, la puntuació de la segona divisió és independent de la primera, és a dir, s´agafa el primer de segona i se li dona 50 punts, 45 al segon, 42 al tercer per cada carrera. Per tant no es poden juntar classificacions. Em sap greu decepcionar-vos però anem primers de segona i ja està. Objectiu: l´ascens, com el nàstic. De la cursa d´avui treiem 50 punts, doncs som el primer equip en la classificació general dels que estan a segona.

Anònim ha dit...

Rectifico, a Cabrils els 50 punts se´ls endu el mataró, nosaltres diria que 45, però no ens els han posat. Presi, reclama a la fede que no ens puntuen a cabrils en la classificació per club.s

Anònim ha dit...

Pere, jo he anat seguint les classificacions i fa dues setmanes no hi havia 1ª i 2ª divisio, sembla com si s'ho haguessin tret de la maniga ara.
Per cert, saps com funciona el sistema de puntuacio, no tinc manera de calcular els 671 punts que he aconseguit. Suposo que es una formula similar a la que vas proposar
Merci

Anònim ha dit...

Hola a tots. Si entreu en el blog de la duatló trovareu penjades totes les fotos de la cursa (en total, 367).
Respecte al ranking, a cada prova, i de forma individual es dona 1000 punts al primer i per cada lloc una puntuació ja establerta, independenment del temps que el primer et tregui. Per exemple, si tu quedes el 150 a balaguer i el 150 a Cabrils, a totes dues proves tens la mateixa puntuació, encara que a la primera hagis entrat a 10 minuts del primer i a cabrils a mitja hora. Els punts van en funció del lloc obtingut a la classificació.

SGI ha dit...

Jordi... m'apunto el teu avís, ara entrenaré amb més motivació!
Felicitats a tots els Piris!
I no ho dubteu... aquest any pugem a 1a divisió!

Pedro Hidalgo ha dit...

collons quin equip que tenim. Per cert, penseu que jo entrare en aquests gurp de picats, jejeje. Felcitats a tots, desde el primer a l´ultim, sou "los putos amos" jajaja.

Anònim ha dit...

Bon any a tots!, ho heu fet d'allò més bé!, molta enveja és el que em doneu!, a veure si aquest any sí!? i m'acompanyeu amb l'home de ferro d'Eivissa!
Lluís Mª Bassas

Unknown ha dit...

Felicitats a tots!
Encara m'ho fareu agafar seriosament... que ara mateix tenim en Jordi fent series i serà més difícil guanyar-lo... jejeje

Salut!

Marc P.

Anònim ha dit...

ei, bon any a tothom, i felicitats a tots els pironman's.

quin paperàs a cabrils, jo no puc dir el mateix, però per sort al piri hi ha gent constant que ens fà està a dalt de tot.


Força piris !!!!

Llibre.