divendres, 11 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!: Marc Prenyanosa (FEEC)


Molts ja em coneixeu i d’altres m’heu vist algun dia fent petites aparicions. I com en Jordi m’apreta cada dia per la presentació aquí la teniu. La foto és de Cabrils 2006, no val riure del moreno paletorro.

02/05/1979, nascut al cor del Bages (Sant Vicenç de Castellet) però ja fa 22 anys que estic al Maresme. Vivint feliçment en pecat amb la Sònia i un petit gos recollit de la gossera aquest estiu, la “Piru”.

Inicis:
De petit feia Judo i hoquei sobre patins. Vaig provar el tennis, bàsquet fins els 21. Natació no n’he fet mai seriosament però als 3 anys ja em van tirar a la piscina perquè m’espavilés. Bicicleta, em van donar la bici dels meus cosins més grans i als 3-4 ja pedalava, per cert la vaig partir; ara està soldada i la vull restaurar. Córrer... mai, no m’agradava!!! Ara córrer per muntanya m’encanta!
Fa anys...Després de deixar el bàsquet i cansat de veure per la televisió el resum del duatló de Núria, amb uns amics vam decidir apuntar-nos just 1 setmana abans (fa temps es podia fer, ara s’ha de demanar audiència!). Total que vaig començar amb una “cursa petita” i un any que feia molt fred, molt vent, ple de boira i va acabar plovent. El temps aconseguit ...és el que menys importa...

Projectes / Objectius esportius:
Ja em van dir que deixes el bàsquet per no trinxar-me els genolls... però no vaig fer cas i ara pago les conseqüències. A veure si algun dia faig net. Com molts projectes s’han acabat esmicolant l’únic projecte/objectiu actual és: Passar-m’ho bé i que no em faci mal res
Música: Molta i de moltes classes, si he de triar alguna cosa en concret... Björk
Viatjar: M’encanta, tenim una cali per exprimir-la a tope! On sigui!

Apa Salut!

13 comentaris:

Motoret ha dit...

Marc!!! ets un gran rival, i una font de motivació per a mi. De moment em guanyes 2-0, insisteixo "de moment".

Quan ens veiem de nou?

Una forta abraçada!!

Piri ha dit...

GRAN PIRI! Si senyor!!
El teu moreno ha creat escola, avui he vist que encara el tens!
Qui és de la STP queda marcat de per vida!
Salut i Força!

Àlex.

Anònim ha dit...

Ja et vas recuperant ja...k es nota la teva presència cada cop més! i el Jordi ja tremola de les dues cames...:)

Anònim ha dit...

Marc!! t'has oblidat de dir que et piques amb facilitat, i que l'any que ve segur que et guanyo a Cabrils.

A veure si no sou tant cars de veure.

Una abraçada,

Ricard

Anònim ha dit...

De moment pel comprovat m'haure de resignar a ser el "segon" Marc a les classificacions. :)
Esperem veure't mes
Una abraçada
Marc.O

Anònim ha dit...

Vinga fiera!
A veure si les molèsties queden oblidades i et posses a tope!
Tot i que et veig molt fort!

SGI ha dit...

Ups... quin despiste... l'anònim del comentari anterior sonc jo, el Sergi!

Pedro Hidalgo ha dit...

Marcus, MArcus...... Ets un crack catacrack, jejeje.

Motoret ha dit...

Coincideixo amb tu Ricard, l'any que ve el guanyarem a CAbrils, i a on sigui!!!! (que no hi hagi molta baixada)

Unknown ha dit...

Jordi anem 1 a 1. Burriac era teva. Poc a poc ja anirem apareixent, amb la calma. Si ho veig bé ens veiem a Vallirana... Ricard vigila que encara apareixeré a l'Ironman d'amagat...
Als que comencen el que sempre dic, poc a poc i bona lletra.
Una abraçada a tots!

Salut

Marc P.

Motoret ha dit...

No Marc! 2 a 0 a favor teu. No em donguis peixet!!! perdre's en una cursa entra dins el joc. No valen excuses!!!!

Ara, no sé quan, on , ni com, però ho recuperaré!!!

Anònim ha dit...

jo de moment faig cas als esperimentats consells del marc i vaig apretant mica en mica (tot i així tmb tinc molésties), però la veritat esk cuan aprengui a anar en bici veuré més d'un piri pel retrovisor, jejejejejeje!!!!

Conyes, a part es un plaer compartir les curses amb tu.

llibre.

Unknown ha dit...

Joder!!!! Lo pequeño que es Internet. El gran Xescu!!!!!!!!!!.
Lo que me he alegrado de encontrarte. El rollo inicial, de que todo vale es típico en tus actuaciones (personales y PROFESIONALES) ("El fín justifica los medios..............)y el resto aún es mejor niño "pijo" ..Club de Ski de Andorra ( No hicistes nada destacable...) Motocros con BULTACO, faltaría... y para rematar Real Club Maritimo de Barcelona, con los Godò.
No te cabrees, que nos conocemos y ahora que tengo localizado...el último Km de la próxima IM estaremos, seguro , juntos.
Ahhhhhhhhh la foto de Pol y Marta y el escrito me han hecho llorar.
Marc: cañón corto y disparo rápido........
Hasta pronto "Gran Xescu"

Pero mira que es pequeño Internet..............