divendres, 18 de gener del 2008

Llicències FEEC

Hola a tots!
Us informo que la setmana que ve tramitarem les llicències de la FEEC (Federació d'entitats excursionistes de Catalunya).
No és necessària per fer triatlons, però pels que feu esquí de muntanya si que és recomenable, així com pels que escaleu i feu qualsevol tipus d'activitat a la muntanya.
El que estigui interessat que contesti aquests missatge abans de dimecres 23, ja que el dia 25 les tramitarem i ja no en tramitarem cap més.
Per més informació i preus de les llicències en les diferents modalitats, podeu consultar a la web de la feec.
Gràcies,
Àlex.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

iepp!
jo m'agradaria tenir-la
alex,a part de que em cobrís l'esquí de muntanya també voldria que em cobrís per si vaig a fer treking per l'estranger; saps tu quina modalitat és?

NEMO ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.