divendres, 25 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!:Manel Nogueras




Bon dia Piris,

Sóc en Manel Nogueras i Capilla, vilassarenc de naixement des del 17 de Gener del 1978.

Encara que gairebé tots em coneixeu, intentaré explicar-vos la meva relació amb l’esport.

Sempre he fet esport d’una manera regular, però amb l’objectiu més senzill de passar-m’ho bé i gaudir: bàsquet, esqui de fons, córrer, futbol, kite surf ….

Ja fa uns quants anys que vaig tenir una lesió al genoll i després de conèixer amics motivats (com en Ricard, Jaume, Àlex…) que vaig començar a agafar-m’ho més en serio, fins al punt d’apuntar-me aquest any a intentar acabar un Ironman.

Convençut que l’esport tampoc ho ha de ser tot, intento compaginar els entrenos TRIPIRIS amb altres maneres de disfrutar de la vida: llegir, bricolatge, liar-la una mica, farres i festa (ara aparcades!), concerts, òpera, teatre i viatjar.

Competitiu? Ho sóc, com tothom, per què negar-ho; encara que l’únic èxit esportiu que he aconseguit va ser un 2º en un team match (balls de saló internacional; ja veieu que he tocat moltes tecles encara que no n’he estat pro amb cap!)

OBJECTIUS ESPORTIUS: seguir gaudint i motivant-me com fins ara, sentir-me a gust a nivell personal i amb els que m’envolten i seguir equilibrant AMBICIÓ, IL·LUSIÓ I SENY!
Amb això qualsevol repte es pot aconseguir!

Encantat d’estar a gust amb un grup de companys i amics com el TRIPIRI!!

APA SIAU I FORÇA PIRI!!

7 comentaris:

Motoret ha dit...

A nivell personal, juntament amb el Piri, una de les millors coses que m'han passat el 2007!!!

Anònim ha dit...

A nivell personal i després de molts anys de conèixer en Manel, vull destacar la seva qualitat com a persona.

És una sort tenir-te com amic.

Una abraçada,

Ricard

Piri ha dit...

Impresssionant!!
No hi ha res més a dir!

Una abraçada!

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

fa molt que ens coneixem, pero realment gracies al Piri he pogut veure lo de "puta madre" que ets. "Eres grande" a tots els nivells.

Unknown ha dit...

Un bon paio. Si senyor!
Manel ja saps que t'apreciem molt.
Records de la Malo!

Marc P.

Unknown ha dit...

Un bon paio. Si senyor!
Manel ja saps que t'apreciem molt.
Records de la Malo!

Marc P.

Anònim ha dit...

Llegint la teva afició per l'esport em veig retratat a mi mateix.
Si necessiteu altres companys d'aventura, conteu amb mi.
victorfuentes7@hotmail.com

Víctor