dimarts, 22 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!: Ramon Fuster

Hola a tots i totes!!!!




Crec que soc dels ultims de presentar-me,diuen que lo bueno se hace esperar.es broma!!!




Em dic Ramon Fuster tinc 37 anys i vaig neixar el 18-05-1970 a vilassar de mar i visc a Mataro.Casat amb la marta i amb 2 nens, l´Alex de 6 anys i en Marc de 4 anys. jo vinc del mon del futbol i aquest esport el coneixia pero mai pensava que al practicaria i lo dolent es que m´agrada molt i espero dura temps practican-lo.




Feina:Tinc una empresa de vending,(maqs de cafe i snacks),a Mataro.




Aficions:M´agraden tots els esports,anar al cine i escolta musica (tota clase de musica,no tinc manias)




Pel.licula:M´han agradat moltes pero em quedo amb Memories d´Africa.


Fites:Vull fer triatlons i si puc un Iroman.


Gracies per acollir-me al vostre club i sort per tots.

9 comentaris:

Motoret ha dit...

Ep Ramon!! t'he posat aquesta foto, ja que es l'única presentació que tenia i no podia esperar! espero que t'agradi!! si en rebo una altra la canvio, ok?

S.O.S: No tinc presentacions!!!!!!!! S.O.S.!!!!!!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

Ramon aixo que t´agradi es comú, començes amb la conya i acabes adicte, es una droga. Aixo si, l´ambient que es respira a la STP es la "verdadera droga". Salut company.

Anònim ha dit...

Ondia Ramon, no m'agradaria ser el del Barça a la foto.
A veure si et registres com a STP a les duatlons, ja que no em vas apareixer al filtre i no surts a la classifiació, dispensa.
Venint del nivell futbolistic que vens, en fa l'efecte que faras un gran paper al mon del triatlo
Una braçada

Fran ha dit...

Com deu haver acabat el tio de l'entrada !!!!
Ramón ets un crack!!

SGI ha dit...

Ramón, benvingut al Piri!
Molta sort en tots els reptes!
Quin nivell de futbol... jugant contra l'Amor i tot!

Anònim ha dit...

gracies companys,espero fer les mevas fitas i algo mes.tranquils q l´entrada que faig fer a l´amor n va pasa res.fins aviat

Piri ha dit...

Benvingut a la Secció Ramon!
A tope a Mataró!

Salut!

Àlex.

Anònim ha dit...

Hola Ramon!!!

com va el tormell, despres de la cabrilenca!!! Ani m per la Marato Barcelona!!!
He descobert aquest blog i he dit, ostre aquest em sona!!!
Soc el Blas, l amic del David Sancho i que de tant en tant ens trobem estirant les cames a alguna cursa que altre..

Salut!!!!

Naimi ha dit...

Hola Ramon!
Quins nervis per l'Ironman de Zurich! Ja queda molt poc!
El proper diumenge us estaré animant encara que sigui des de Mataró i per la web.
Desitjo que et surti tot molt bé, t'ho mereixes dp de tant esforç.
Anims!
Un petonas!!!