dijous, 31 de gener del 2008

Mitja Marató de Granollers


Aquest diumenge es celebra una de les Mitges Maratons més clàssiques i populoses del país, la Mitja de Granollers. Hi ha 7000 inscrits per la mitja, 5200 per la meitat de la mitja i 1070 per la mini.
Uns quants Piris representaran la secció entre els que hi ha David Vergés, Xavier Puig, Ramon Fuster, Marc Orriols, Francesc Roura,Oriol Vergés, Jordi Babra i d'altres (afegiu-vos a comentaris)..
Pels que volgueu, es farà una sortida conjunta des de les Piscines de Vilassar a les 08:29h. (confirmeu assistència)

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara no ho tinc aclarit amb la parenta i el cotxe, però segurament m'apuntaré també amb vosaltres a Vilassar
Lluís Mª

Anònim ha dit...

Jo aniré directament, a més per variar continuo amb lleugeres molesties i potser a ultima hora em tiro enrere
Força Piri!

Fran ha dit...

Per fi una competició rodejat de Piris!! Jo aniré directe.
Força Piri!!

Motoret ha dit...

Ok Brutus, ja diràs algo.

Anònim ha dit...

Jordi jo si que vaig a les picines, conta amb mi.
CIAO¡¡

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

jo anire directa i quedare amb en xavi puig.soc en ramon fuster

Motoret ha dit...

ok xavi ens veiem!