dimecres, 16 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!: Xavier Puig (SIEMPRE POSITIVO, NUNCA NEGATIVO)

Hola a tots¡¡


Perdoneu el retard.


Jo soc Xavi Puig nou fitxatge d’aquesta temporada, nascut a Vilassar de Mar fa 35 anys i fa quatre mesos que he descobert aquest esport.

Data de naixement: 13/Maig/1970

Estat civil: Ajuntat amb la Pepa i amb dos fills Max i Leo.

Feina: - Tinc una petita empresa de treballs integrals per la decoració.

- Coordinador de clubs esportius de futbol.

- Entrenador Nacional de Futbol.


Pel·lícula: Titànic

Musica: Supertramp, Phil Collins……

Llibre: Los Pilares de la Tierra, tot i que no llegeixo molt.

Aficions:
- Esport (soc massa competitiu) Futbol, natació, golf, tenis, volei, ping-pong i ara em tétotalment enganxat el Triatló.

- Viatjar : Egipte, R. Dominicana, Jordània, Brasil, Mèxic, Tunísia, Cuba, Paris, Venècia, Roma, Londres i , Marsella pròxim viatge Kenya o Argentina.

- El Ball: sobretot els balls llatins (salsa).


Un desig: salut i força al canut per mi, per la meva família, amics i como no per tothom especialment per tost els del PIRIS.

Fites: a veure com responen el genolls.


Encantat de formar part del vostre club.

9 comentaris:

Piri ha dit...

Informo a més que ahir va començar a anar amb bici de carretera i que serà un ós duur de rosegar!
Salut,

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

que crack, tens raó en lo de que ets massa competitiu, però per fer aquest esport qui mes o menys ho es. Cuida els genolls.

Fran ha dit...

Entrenador nacional de futbol???
Futbol Club STP?? mmmmmmmmm
Vaig a entrenar!!!

Anònim ha dit...

Una maquina de triatlo en potencia, m'ho crec
També del club dels genolls trallats, com jo :)
Força Xavi

Motoret ha dit...

Massa competitiu? Mai s'és massa competitiu!!! o potser a vegades sí, oi Pere BOSSA?

Je,je

Anònim ha dit...

Sergi¡¡ el meu móbil 610412182.
Xavi Puig

Anònim ha dit...

perdona...i lo del titanic???

Anònim ha dit...

juli,estoy haciendo pruebas.

Anònim ha dit...

al final tenias razon con el anonimo.espeero que tus rodillas te respondan muy pronto y estes a la altura que ty mereces.tu amigo,juli.r.fuster