dijous, 10 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris! Gerard Rebés (La Saga Continua!)


Hola a tots!

M’estreno amb això de comentar la jugada al bloc del piri. És possible que molts de vosaltres no em coneixeu, i és que estic bastant desaparegut. Per si us ajuda a fer-vos una idea de qui sóc, sóc el germà de l’Alex.


Sempre he jugat a futbol però aquest any he vingut a viure a Cabrils i ho he aparcat una mica.


Quan he estat per aquí i he tingut temps, sempre he anat practicant tota mena d’esports.


Ara estic lesionat des de fa dos mesos, i fa un parell de dies vaig deixar de banda les croses, a veure si hi ha sort i em recupero ràpid i m’enganxo a alguns dels vostres entrenaments.

Força Barça i Força Piri!!!!!!

3 comentaris:

Motoret ha dit...

Ep Gerard!! a veure si et recuperes aviat, i et veiemn entrenant amb nosaltres!

Ja saps que el teu germà t'ha deixat el llistó molt alt!

Anònim ha dit...

Ja diuen que la genètica va millorant! " sort" k t'ens has lisiat k sinó no et veuriem passar!
apa maquina, a recuperar-se aviat.

Anònim ha dit...

Hola Gerard,

En el teu currículum, t'ha faltat comentar que ets fotògraf oficial Piri dels Iron Mans.

Apa a recuperar-se.

Una abraçada,

Ricard