dimecres, 23 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!: Oriol Vergés


Hola amics, sóc l’Oriol Vergés, tinc 40 anys, casat i amb dues filles encantadores que m’ocupen gairebé tot el meu temps lliure, i encantat que n’estic.



És per això que em queda poc temps per entrenar. Aprofito per anar a córrer el cap de setmana, quasi quan encara és fosc i al gimnàs i a la piscina quan la gent normal ja està sopant: optimització de recursos.

I la bicicleta? Las bicletas son para el verano. Bromes a part, només tinc un ferro amb dues rodes, manillar i cadireta per a la meva filla petita, però la meva intenció és, amb l’ajuda dels amics del TriPiri, pillar una bici aviat i començar a pedalar.

I la natació? Menció a part les divertides i esgotadores classes de natació, dirigides pel Sargento de Hierro David, gràcies al qual ja he pogut tornar els manguitos a les meves filles. Creieu-me, val la pena acostar-se a la piscina els dimarts i dijous: treballem i ens divertim. Gràcies David!

Objectius esportius: cap ni un, o potser sí: divertir-me fent esport, sentir-me bé, conèixer gent nova i fer amics, objectius assolits en el poc temps que fa que sóc TriPiri. I pecant d’optimista, a mig termini, acabar una triatló.

Ja veieu que no sóc gaire pretensiós, però el que passa és que sóc molt poc competitiu.

11 comentaris:

Motoret ha dit...

Oriol, ets un petit gran tipus!! Una d'aquelles persones que alegres els entrenaments!!!

Piri ha dit...

Bones Oriol!!
Sempre dic el mateix, però cada nova incorporació enriqueix enormement la STP, tu no ets cap excepció!
Ànim i el pròxim repte creuar nedant l'estret!! em refereixo a la banyera! jajajaa amb les classes del David i una mica d'esforç podràs!!
Això si, respirant cada 4! jajaja
Salut i Força!

Àlex.

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Gran persona si senyor.

Anònim ha dit...

Oriol,

Tenim que damanar una nova secció al PIRI, que monti una guarderia portàtil per poder antrenar i competir, que et sembla¡¡¡

Ets de putamara Ori,

Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Oriol no et preocupis per lo de la bicicleta, lo important son les cames ( hi ha algúns al piri que ni que anessin en tricicle els guanyaria).

i amb lo del David tens tota la raó; ahir, el meu primer dia, em vaig espantar cuan el vaig veure cridant i seguint-nos per tota la "banyera", però també s'ha de dir que s'agraeix que hi hagi algú esperonan-te i ensenyan-te perque ho facis be i apretis una mica.

Llibre.

SGI ha dit...

Oriol, benvingut!
No dubtis que aquest any acabaràs un triatló, la part més difícil és l'aigua... i ja la domines!
Fins aviat!

NEMO ha dit...

Sr. Verges si senyor¡¡¡

Benvingut al nostre club, has de deixar ven alt el nom dels VERGES. Ànim que ho fas d'alló més bé. Només falta una coseta important... la llicència i ja tindràs el compromis de participar-hi en qualsevol TRIATLÓ.

Salut i sexe.

Atentament
David Verges

Anònim ha dit...

Hola ori,sc en ramon fuster.jo tmb fa res que soc piri i ja tinc ganes d que vinguis a una cursa,hagins em faras de llebre i estic amb en xavi de monta una guarde i hagins entrenarem mes trsnquils.benvingut.

Anònim ha dit...

Amics, ens podem veure en acció a la Mitja de Granollers. Oriol.

Lola Steiner ha dit...

Quines nenes més maques!!!! Són precioses!!

Té gracia, la foto al aigua com a bon nadador :)

Anònim ha dit...

Gràcies, la veritat és que fai més esport amb elles (nedar, bicicleta, córrer darrera d'elles) que amb el Piri.