dijous, 24 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris!: Gerard Arenós





Hola a tots!!







He tingut l’honor de coincidir i compartir alguna prova amb alguns de vosaltres, però encara hi ha molts piris amb els que no he coincidit mai i que, per tant, no em coneixen i no conec. Aquí us deixo quatre apunts sobre mi, esperant poder retrobar-me amb vosaltres a la propera cursa.







Vaig nèixer a Barcelona un 3 de febrer del 1987, tinc 20 anys i actualment visc a Premià de Mar amb la meva mare i el meu germà (l’Edu), després de que els meus pares es separessin, ara ja fa un temps…



ESTUDIS: En procès…
ESTAT CIVIL: Solter….de moment!!
TRANSPORT: Fins fa poc, un magnífic forfi (alias “La bala azul”)del 76 fins que va acabar cremant a la nacional; ara per ara, un seat Arosa (alias “Ferrari”).
FEINA: Treballo en una important multinacional dedicada al ciclisme: CORRIOL jaja!!
MÚSICA: Per damunt de tot, BRUCEEEE!!!!! Després, Dire Straits, Bob Dylan, Tom Petty, Queen….tot al seu moment..
ADHESIONS: Del Corriol, del Piri i del Barça…tot i que cada vegada menys.
ESPORTS PRACTICATS: M’agraden els esports en general, però faig un esforç per centrar-me en el ciclisme de muntanya i de carretera. Fins da poc he començat amb el tema duatlons de muntanya, que també m’agraden força.
MARQUES ESPORTIVES MÉS IMPORTANTS: Espero que estiguin per arribar…
Ara per ara acabo de començar amb les duatlons de muntanya, tot just en porto 3!!! I de moment no em puc queixar… Més avançada la temporada proseguiré amb la competició damunt la bicicleta de muntanya per acabar finalment amb alguna duatló d’alta muntanya.
A nivell personal, em considero una persona molt competitiva i potser massa exigent amb mi mateix tot i que espero que sigui una manera d’anar progressant, en tots els sentits (esportius, personals, laborals…).
Sóc un bon amant de la música, dels esports, les xerrades de cervesa i cafè, la natura, etc… També m’agrada molt tot el que envolta el món del motor, no em perdo cap any ni una sola edició del Saló del Automòbil!!!!!
El meu desig més gran seria el de disfrutar en cada moment amb tot allò que faig i amb la persona amb qui ho fagi.
Per altra banda, esportivament parlant, m’agradaria veure’m algun dia entre els primers corredors d’Espanya en BTT, tot i que el córrer per muntanya també em tira bastant, no descartaría en un futur bastant llunyà, acabar corrent alguna marató de muntanya. A diferencia de molts piris, i no per portar la contrària (o potser si), no faria mai un IRONMAN ja que no m’agrada nedar, m’ofego en un got d’aigua…


Això és tot companys!!! Espero compartir certes “batallitas” amb vosaltres, que segur que ens en queden moltes!!!!


Salut i força!!

6 comentaris:

Motoret ha dit...

Benvingut Gerard!!!

Ara només cal que et deixis veure més en els actes extraoficials (xerrades de cervesa)!!

Per cert, jo desde estic al Piri, he suprimit la Paraula "MAI" del meu vocabulari, jo també deia que mai nedaria, que mai esquiaria,...... i ja ho veus!! et vas liant, et van liant,.. i acabes fent tot el que vas dir que no faries!!

Anònim ha dit...

Hola Gerard,

M'alegro de veure que no sóc l'únic malalt de Bruce en el Piri. Per cert, tens entrades pel concert de Juliol?

Jo, SIIIII!!!!!

Apa ens veiem,

Ricard

Anònim ha dit...

Ets un piltrafilla en tots els sentits... Sempre per darrea!
A la Duatló Cabrils i tema Bruce..., si que tinc 2 entrades, però pel concert d'Amsterdam! JAJAJAJAA.

Gerard.
P.D.: Les confiances del missatge se les ha pres l'Àlex.
Gràcies.

SGI ha dit...

Gerard... estas fet una màquina damunt la bici!
Molta sort aquest diumenge a la pedalada de Sant Vicenç de Montalt!

Piri ha dit...

I la duatló de Cabrils del 2006 què? Que allà jo encara estava fort!!!

Segueix així i no em matis tant amb bici de carretera, que ja tinc una edat!

Salut!

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Pedazo Crack, sobren les paraules.