dimecres, 9 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris! Laia Cuevas

Sóc la Laia.



No m’agrada gaire escriure com sóc perquè això que ho valori cadascú que em conegui, i pels que no, doncs quan tingui l’oportunitat de coincidir-hi ja ho faran.

Físicament, i com dic sempre, sóc com 1 patata fregida: alta, prima, plana i rossa.


Vaig néixer el 20 de febrer del 1984, per tant, tinc 23 anys, i fins ara això ha estat un bon xollo a l’hora de fer una cursa, ja que com a màxim, com erem 3 Sub23, o quedava 1a, o 2a o 3a!...Ara, a partir de l’any que vé o em poso les piles o no guanyarem res fins Màster 75!



Aficions que tinc, bàsicament són: fer esport , cuinar i viatjar!



Referent a l’esport, no sóc molt destre, i m’agrada fer de tot però bé, el que es diu bé, no sé fer de res; això si, tinc corda per hores! Amb els Raids, doncs, he trobat que és una manera d’aprofitar els caps de setmana com n’hi ha poques; aprenc, milloro, la cago, em canso (k m’encanta! ), em faig mal (fet usual i que no m’agrada tant)..., però em “curteixo com a home” i m’ho passo genial amb tot de gent que val un munt!



Ah i ho reconec...sóc molt competitiva!



L’únic fill que hi ha a casa sóc jo, per tant, visc amb els meus pares i no tinc germans. L’esport preferit de mons pares és el sillonball (màxim, van a caminar) i de petita mai m’havien deixat fer cap esport,ni m’havien dut a la muntanya, llavors, molta base no tinc, però ganes moltes! i des de que em vaig comprar la 1a bici de muntanya fara 3 anys, que he trobat la meva manera de desestressar-me!



Sóc soltera de oro, però m’estimo un munt l’Àlex.

Estudio Tecnologia dels aliments, que espero acabar ben aviat, i poder fer les oposicions a bomber, que és el meu objectiu més important i una de les coses que em faria més il·lusió aconseguir! Com tinc l’economia molt precària dono classes de Body pump, i quan puc d’spinning, i ara mateix de mates de 3r d’ESO...



A nivell esportiu, les meves fites són anar fent Raids i algun dia poder-ne fer algun de nivell i estar-ne a l’altura. També, millorar amb la bici de carretera, en el correr (sobretot per la muntanya) i en nedar, que mica mica m’estic traient els manguitos, i acabar decentment l’Ironman d’Àustria perquè que no m’hagin de venir a recollir amb 1 pala i 1 escombra!
I en general, que em passin moltes pors que tinc.


El meu desig és ser feliç i que ho siguin tots els que m’estimo.



Apa a TRIunfar!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims Laia,

ja veuràs que lo d'Austria t'ho treus amb nota. Ja saps el que es diu, si cal amb els munyons,...

Ricard

Anònim ha dit...

Força Laia!
Doncs vinga, si et vols estrenar triomfant ja en categoria absoluta apunteuvos tu i la Silvia a Folgueroles (darrer dia avui) que no hi ha cap altre noia i hi ha piri-podi assegurat... :)

Motoret ha dit...

Dono fe que és molt competitiva!! i aquest esperit la fer ser una dura competidora!!

Laia, no tens fi!!

Un petonàs!!!

SGI ha dit...

Molta sort a l'Ironman... i a les oposicions a bomber!

Lola Steiner ha dit...

Viscaaaaaa!!!
PEr fi veig una noia en els Piris!!!

Fran ha dit...

Molt bé Laia , molts ànims amb els teus objectius , el futur és teu!!!

Motoret ha dit...

Lol V., n'hi ha més, el que passa és que son m olt tímides!!!

Anònim ha dit...

És una presentació o una carta d´amor???

Anònim ha dit...

Jaja merci a tots! (ah i porto temps al Piri eh, si no m'has vist és perquè a poques curses has vingut "lol. v steiner"!!
Anònim: perquè no et fiques en els teus assumptes, i si vols demanar alguna cosa concreta i que tingui algun interés pels demés, tingues, al menys, la valentia de posar el nom.
Moltes gràcies.

Pedro Hidalgo ha dit...

"con un para Laia", Estic d´acord amb tu. Sort amb totes les fites que que t´has marcat. Apa Crack.

Unknown ha dit...

Hola Laia, personalment no et conec però et tinc vista d'alguna duatló XM. Segueixo el bloc dels Piri ja que he viscut molt temps a Vilassar(tota la vida fins que em vaig independitzar)i em fa molta gràcia que hi hagi gent tant aficionada a la muntanya i l'esport... i jo no ho sabia!!!!!!
Comperteixo amb tu l'afició de l'esport, encara que últimament he estat parada per una lesió. Espero que aviat tornem a coincidir, això voldrà dir que tornem a estar a tope!
Ah! i confirmo que t'he vist amb acció i ets una curtida, com diem els del Pallars!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

anneta i lol.v steines es agradable veure que a part de seguir el blog participeu. Espero que la gent que ho segueix pero que no participa començi a fer-ho. Motiva a tots els Pirians. Recuperat de la lesio anneta.

Anònim ha dit...

Ole Anneta! aquí fent escola! k bé! recupera't aviat k tinc ganes de veure't en alguna cursa tb! ara sense foto no caic en qui ets però me n'alegro que també et vagi tot el tema esport.
Vinga 1 abraçada i a cuidar-se! que jo he estat miss lessions 2007 i no ho racomano a ningú!

rogero ha dit...

osti laia. Vaig tard però ja que he vist el teu post donar-te les gràcies per l'última pujada de la duatló de cabrils (sóc el que pujava amb tu i es cagava en tot, jeje). Bé, sort amb els objectius i sobretot a passar-ho bé!

en NINO ha dit...

Ei Laia, esportivament de patata no en tens res, tot el contrari crak!! Físicament potser una mica patata fregida si que ets… eps, ho has dit tu!!. Però coneixes algú que no li agradin les patates fregides??. Sort en els teus reptes, creu en les teves il•lusions i assoliràs les teves fites. Apaliii una abraçada!