dilluns, 28 de gener del 2008

Som Piris! TriPiris! Ramon González

Bon dia companys¡¡¡¡¡
Soc el Ramón Gonzalez i fa pocs dies que m'he unit a la vostre secció. Vos explico quatre dades per que hem conegueu una mica millor. Vaig neixer el 22 de Gener de 1966 a Mataró i em considero fill de Cabrils, encara que des de que em vaig casar amb l'Alicia fa 13 anys visc a Vilassar de Mar.
Tenim un fill, el Manel de 6 anys. Soc Arquitecte Tecnic i treballo com a carrec intermig en una empresa constructora, a Vilanova i la Geltrú. Ja veieu que m'estic preparant el terreny per començar a faltar a entrenaments. La distància no ajuda.Com a perfil esportiu he estat jugador de basket a diversos equips desde els 15 fins als 29 anys , amb una reenganxada dels 31 als 33. (Vilassar de Dalt, Cabrera, Argentona, Mataro, Premia y la Gabia de Mataró).
Un cop vaig plegar he estat fent sobretot BTT i Natació peró sense pertanyer a cap equip mes o menys organitzat. Fa temps que disfruto també amb el snowboard i darrerament m'estic engantxant al esquí de fons (el pas de patinador es presenta aqui com un altre repte). Em considero força competitiu, motivat i patidor i sempre m´ha atret el Triatlo com a esport, encara que la cursa a peu es el meu aspecte a millorar mes.Em feia falta tornar a viure l'ambientillo d'equip que vaig viure durant molts anys en el mon del basket i a mes impossarme una mica mes de disciplina en els entrenaments, cosa que formant part de un grup es molt mes agraïda.Com a objectiu poder acabar aquest any alguna triatlo en distancia Olimpica, i a partir de aqui ja es veurà. Salutacions a tots i ens anirem veient.

5 comentaris:

Piri ha dit...

Bones Ramon!
No et conec massa, però de moment t'he vist nedar i deu ni do!
Benvingut!

Àlex.

Motoret ha dit...

Benvingut als Piris Ramon!! sens dubte seràs un company "d'alçada"!!

Unknown ha dit...

Ei Ramón si no vaig equivocat ens vam conèixer a St. Joan de l'Erm fent btt l'any passat...
Jo també sóc el sr. excuses... ja no se quina dir!!!jejeje

Marc P.

Anònim ha dit...

Hey companys gracies per els anims. Vos asseguro que els necessitare.
Marc, a Sant Joan de l'Erm hi he anat un parell de vegades el primer cap de setmana de Juliol amb una colla de Vilassar que ho fa cada any, pero l'any passat no.
Espero que ens coneixem aviat.

Ramon Gonzalez

NEMO ha dit...

Sens dubte un noi d'alçada. Ramon vengingut al mon TRI-PIRI'S, nedar ja en saps que és molt.

Llarga vida al triatló

Atentament.
DAVID