dilluns, 7 de gener del 2008

Som Piris!Tri Piris!: Jaume Teixidó

Títol: Corro perquè no m’atrapin els marcians


Bon dia, sóc en Jaume, el de veritat no en Caro. Com tots sabeu la meva actitud és basa en la “no competivitat”. De fet sempre he estat d’acord amb la sentència que diu que les zebres, per salvar-se del lleó, no han de córrer més que el lleó sinó més que alguna de les altres zebres. Per aquest motiu, i sense tenir res a veure amb la llei del mínim esforç, jo només corro per fugir dels marcians que han començat a arribar al meu poble des de fa ja uns 20 anys.

Diuen que venen de Barcelona o fins hi tot de més lluny (i algun de Cabrils), però jo no els crec. Sé que qualsevol dia s’estiraran aquesta pell postissa que porten i en sortiran els veritables monstres que són.


Al marge d’això i si no m’equivoco tinc 25 anys des de fa ja uns quants anys, vaig néixer al Casal de Curació de Vilassar de Mar i no dono massa més dades doncs sospito que els marcians ja s’han infiltrat a la STP, o com a mínim consulten aquest bloc. Per si les mosques poso una foto meva amb certa discreció.

4 comentaris:

Pedro Hidalgo ha dit...

vols dir jaume que no t´han segrestat els marcians a tu? jejejeje. Un gran guía,si senyor.

Piri ha dit...

Gran Paio...!
Ojo, aviso a la STP que en Jaume no té límits...!
Salut,

Àlex.

Motoret ha dit...

Llàstima que no sigui competitiu.... mira que li tinc ganes!!!

Seria la òstia guanyar a un Extraterrestre!!!

Unknown ha dit...

No us enganyeu... tots som marcians!!!

Marc P.