dilluns, 3 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Ricard Monllau

Hola a tots, alguns de vosaltres ja em coneixeu, però la majoria no. Així que probaré en poques paraules (i segur que en sobraran) descriure'm.


Tinc 36 anys, casat amb la Gloria (ho confeso és qui mana a casa) i tinc 2 fills (el millor que m'ha passat mai). Sóc un incondicional d'en Bruce!! Com a trets personals destacaria la força de voluntat, la paciència i la constància.
Crec que per això esTric enganxat al Triatló. Si em pregunteu pel meu objectiu en la vida, ho tinc claríssim, 'SER FELIÇ'. Si em pregunteu pels objectius esportius, Que l'Alex no em tregui més de 30 minuts en l'Ironman d'Austria (Alex vigila que val tot).
Crec en l'amistat, i l'ideal de dona aquella que m'aguanti i em deixi entrenar, que ja és molt. Així que a continuar entrenant i passar-m'ho B amb tots vosaltres.
Una abraçada. Força Piri!!
Ricard

7 comentaris:

Pedro Hidalgo ha dit...

Ricard ets un crack. Cal dir també que guanyas molt mes com a persona.

Piri ha dit...

Uff Ricard, em sembla que aquest objectiu..., ni que et depilis les aixelles!!
Ara, que amb constància, paciència i força de voluntat t'acabaràs acostumant a anar per darrera meu, SEGUR!!! JAJAJAJAJAJJA
La veritat és que QUI T'HA VIST (duatló Mataró 06) i QUI ET VEU (ironman France 07)
Salut i Força,

Àlex.

Motoret ha dit...

Boníssim lo de la dona que et deixi enTRIanar!!!

ja,je,

Anònim ha dit...

La fotografia és un bon exemple de com fer una bona transició...

Anònim ha dit...

Pedro, això mateix em diuen totes (Je, Je). B o més voldria jo.

NEMO ha dit...

Quina raó tens, ser feliç i estar acompanyat amb lqa dona q et permeti entrenar. QUINA RAÓ MÉS GRAN. Espero q sigis molt feliç i menjis pernil.

Crack a veure si vens més per la piscina.

SALUT I SEXE

Anònim ha dit...

Ricard,

Tinc dos entrades ben barates que et puc vendre pel concert del Bruce..........jejeje

M'ha encantat el comentari sobre qui mana a casa.......!!!!