dimarts, 4 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris! Jordi Pocurull (Pucu)



Vilassar de Mar
DATA NAIXEMENT 29/03/1976 (31 anys).
El gran de tres, tinc dues germanes
Casat, dos fills Edu (4) i Pol (2).

Economista He estudiat a l’Escola Universitaria del Maresme i a Bellaterra
FEINA: Assessor fiscal i d’empreses. Treballo a Gabinet Comptex (Vilassar de Mar)
Adhesions: Windsurf (fun i Formula Windsurfing)
Pel.lícula Preferida: Matrix
Grup Musical Preferit: U2
Llibre Preferit: Los Pilares de La Tierra, La sombra del vent, qualsevol de Jules Verne
El meu cotxe: Picasso
Aficions: Tecnologia, Informatica, Ioga
Un lloc per viure: Vilassar de Mar o Maui (Hawaii)
Esports Practicats: Windsurf, Correr, Btt, Carretera, Natació , Ioga i basquet.



Curses Realitzades:Burriac atac 2006 i 2007Cursa Burriac Argentona 2006 i 2007
Duatolons: Cabrils 2006, Mataro 2007, Vilanova 2007
Triatolns: Mataro 2007 (Sprint), Malgrat 2007 (Popular),, Banyoles 2007 (Olimpic)
COM HE ANAT A PARAR AL PIRI?La veritat és que jo ja anava al Piri quan tenia 7 o vuit anys però llavors hi anava al Centre Excursionista. Des dels 14 anys em dedico al Windsurf, he navegat durant tots aquest anys intensament i he fet alguns viatges interessants (Tarifa, Guincho-Portugal, Maui-Hawaii) des de fa quatre anys em dedico a Formula Windsufing (especialitat de Windsurf amb veles molt grans) i faig el circuit de Catalunya, aquesta especialitat demana una gran forma física, el fet de tenir dos fills i que per practicar windsurf depens de la meteorologia em va fer adonar que m’havia de buscar alguna cosa per agafar fons, vaig començar a entrenar a correr pel meu compte. El 2006 vaig fer el Burriac Atac, i desprès la cursa d’Argentona, desprès em van parlar de que l’Alex havia muntat una secció de triatló m’hi vaig posar en contacte i ja em va liar en tot això.
Videos de'n Jordi:

5 comentaris:

Motoret ha dit...

Això és lo que té l'Àlex i aquest esport, que saps com i et vas liant, liant, liant...

Anònim ha dit...

Si Senyor Jordi ets un crac!!

Si jo ja tinc problemes amb poder entrenar 3 esports, si a sobre hi poses el Windsurf, ets un fora de serie. Ja em diràs com t'ho fas!!

Piri ha dit...

Iep! Pucu, jo et vaig liar amb aquestes martingales, a veure quan em lies tu a amb aquests viatges a Hawai!!!!!!!!
Bona presentació, ara el sobrenom podria ser perfectament METEORIT, ja que la teva evolució ha estat espectacularment ràpida!
Salut!
Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Pucu, jo tambe vui saber com tu fas. Ets un crack.

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.