dilluns, 17 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Jordi Ferrer



Molts no em coneixeu, però des d'aquest dimecres vindré a correr amb vosaltres. Ja fa temps que l'Àlex insisteix però per diverses raons no ho he pogut fer fins ara...
DATA NAIXEMENT : 17.07.1979 (28 anys)
ESTAT CIVIL : Visc amb la meva parella, l'Ester
BLOG d'enllaç (compartit amb varis amics): quetanavaadir.blogspot.com
DADES PROFESSIONALS:Llicenciat en Pedagogia - Universitat Ramon Llull-Màster en Direcció i gestió de rrhh (EADA)Postgrau en Selecció de personal (UB)
EXPERIÈNCIA DE TREBALL:
Després de treballar com a Tècnic de Formació força temps en una empresa multinacional de distribució he decidit 'calmar' la meva vida i orientar-la cap allò que permetís compatibilitzar-ho amb la muntanya. Vaig tocar 'fondo' el dia que vaig perdre l'oportunitat de fer una expedició amb esquis a un 7000 del Nepal... Aquell dia vaig prendre la bona decisió.
Actualment, treballo de Pedagog en un Departament d'Orientació escolar d'una escola de Barcelona fent una substitució.
ESPORTS QUE PRACTICO:
Alpinsime-escalada, esqui de muntanya, Curses de muntanya i BTT
FITES ESPORTIVES ACONSEGUIDES:
Alpinisme: Força cims dels Alps amb dificultats fins a MD
Viatge escalant en gel a Noruega
Viatge a Perú: Tocllaraju (6100m)
Pisco (5600m) en solitari
Ishinca amb l'Ester
Escalada:He escalat per forces païssos: Suïssa, França, Itàlia, Córcega.
Curses de muntanya: Cursa del Taga
Cursa de la Molina
Cursa de MOntserrat N
Collserola
Cursa del Bandoler
(una altra cosa són els temps...)
Cicloturisme: Aquest estiu vam creuar Vietnam en Bici de N a S amb l'Ester

FITES ESPORTIVES PENDENTS:- Viatge a Noruega per fer esqui de muntanya als fiords
- Viatge per escalar al desert de Namíbia
- Escalar alguna N dels Alps
- Córrer alguna cursa d'esquí de muntanya
- Acabar les curses de muntanya de 20 km amb més bona marca
- Correr alguna marató de muntanya

3 comentaris:

Motoret ha dit...

Ep Jordi!!! benvingut al Piri i sobretot als entrenaments!!!

Fixa't quina casualitat, i que bé que va això de les presentacions, jo també vaig estudiar a la Llull, peròp vaig fer Psicologia Industrial, i treballo en els recursos humans!!!

Piri ha dit...

Bones Jordi! Pensa que la STP s'està posant les piles amb l'esqui de muntanya! Prepara't!
uan tingui una mica de temps prepararé una classe d'arva, ja en parlarem!
Benvingut

Àlex.

Anònim ha dit...

Primer de tot: Sembla que es prepara una setmana plena de neu. Bones notícies!!!


Jordi: Ja vaig veure que estaves ficat en el món dels RRHH. Ja en parlarem!!!

Bueno, Àlex: conta amb mi per preparar alguna sortida d'iniciació a l'esquí de muntanya i al tema dels ARVA's. L'altre dia ja vaig estar convençent al personal que l'esquí de muntanya està de moda...

Apa, ens veiem dimecres sota una clima POLARRRRR.

Jordi