dilluns, 17 de desembre del 2007

CRÓNICA, 15 i 16 de desembre

Hola a tots!
Un cap de setmana força atípic...
Sortida Rockets dissabte amb el Xavi Cotet (també vaig poder comprobar l'efecte bici nova, com tira el tio!), el Sintu, el Manel Nogueras, que va haver de demanar assistència a l'alçada de Vallgorguina, i jo.
En Jordi Babra es va estrenar a l'esqui de muntanya.
Altres STP's van anar sortint però de forma més heterogènia.
El diumenge hi havia DUATLÓ a Sant Joan de les Abadeses, bé, hi havia cursa i MOLTA NEU! a 10º sota zero i amb un paissatge de pessebre nevat, es va suspendre la prova.
Els Piri's que s'hi van presentar, no van dubtar en aprofitar el temps fent un bon esmorzar (CRÍTIC/constructiu) je,je.
Després, pel que sé, van fer el circuit de córrer de la DUATLÓ DE CABRILS.
La pròxima crònica ja serà la del SOPAR! Els que encara no heu confirmat, no dubteu en posar-vos en contacte amb el Pedro per reservar o aclarir qualsevol dubte que tingueu.
Avui convocatòria ales piscines a les 19:30!
Salut i força,
Àlex.

1 comentari:

Motoret ha dit...

Com diu la crònica m'he iniciat a l'Ski de muntanya, tinc unes agulletes als bessons brutals, però m'ho vaig passar pipa!! Us engresco a provar-ho!!