dilluns, 17 de desembre del 2007

COM ESTÀ LA ROBA STP?

Hola a tots!
Després de veure la enorme inquietud que en molts de vosaltres està causant el tema de la ROBA Piri, us faig cinc cèntims de com està la cosa per intentar, així almenys, que entengueu perquè les coses no poden ser INMEDIATES!
Samarretes STP: Ja entregades, queden unes poques talla L. Hi ha gent que me'n demana més (és normal) i haurem de fer una altra remesa.
Trajes: Estic encara, esperant que m'arribi un traje de mostra d'una marca que em fan un molt bon tracte. S'ha de mirar la qualitat, i el PREU!! Penseu que aquest traje el regala la STP i s'ha de mirar tot.
Per poder-lo tirar endavant, s'han de buscar esponsors, s'ha de fer el disseny, s'ha de tractar el preu, s'ha de provar... . No us penseu que és bufar i fer ampolles. Ajuda ja n'he demanat, i hi ha hagut molt bona voluntat i predisposició, però al final, mirem els resultats i queden poques coses (0 de dissenys ensenyats, NO més esponsors dels que ja teniem...) en canvi cada dia més pressió i més exigències!
Compto que en breu tindré la mostra, us l'ensenyaré, la provem i es tira endavant. PEl gener el tindrem!
Jaquetes: Després de moltes crides i peticions de talla, divendres passat encara m'arribaven petcions. Un cop ja ho tinc comptabilitzat es poden portar a estampar (evidentment s'ha de tenir el disseny fet, plantilles, logos...) Tot això està en un CD que se m'havia d'haver tornat la setmana passada i fins aquesta tarda o demà no el tindré. Un cop el tingui ja ho poratré a fer tot.
No hi ha problema d'estoc ja que ho estampa directament la marca 2xu i en principi va ràpid.
Així que també calculo que per principis de gener ja ho tindrem.
Amb tot això quedarà la part de gestió de pagaments, persecucions...
No és que vulgui fer una llista de tot el que faig, però a vegades trobo MOLT INJUST, que desde la desconeixença es critiqui!
És molt fàcil demanar, demanar i demanar, i quan la cosa es retrassa tots a córrer a buscar solucions, s'agraeix, però les peticions d'ajuda es van fer ja fa temps!
Espero que hagi aclarit els dubtes que pogueu tenir al respecte de la roba, i si no, espero que m'ho dieu personalment i mirarem entre tots de buscar la millor solució.
El dia del sopar presentaré unes novetats perquè vosaltres no us trobeu amb aquestes angoixes i jo tampoc!
Salut i força!
Àlex.

6 comentaris:

Motoret ha dit...

D'això se'n diu parlar "Clar i Català".
Gracies per la info, sempre és benvinguda.
permeteu-me faci la meva Lectura Personal: M'encanta aquesta passió, que els Piris exigim, i el Presi es senti "apretat", i que les coses es parlin.
Això vol dir que som un club viu, i que tots el sentim amb passió, ja que és el "nostre club".
Extrany seria que tot rutllés al 100%, a les mil meravelles, és impossible,(el mundo de Yuppi és una sèrie de ficció) Afortunadament sempre es pot millorar (us imagineu fer sempre el mateix temps, encara que sigui bo, a les curses?) i d'això es tracta.

En resum, anem pel bon camí, estem vivint una fase típica (escrita i manualitzada en molts tractats de sociologia)dels grups, associacions que creixen molt ràpidament, en la que cal més paciència, organització i comunicació, i amb un objectiu clar i comú, ho conseguirem, gracies a l'esforç de tots i especialment del Presi, als que tots debem que la STP sigui el que és, i agraïm l'esforç que fa i l'animem a continuar-ho fent.

PIRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Motoret ha dit...

Perdoneu, m'he oblidat d'una cosa....

SOM PIRIS, TRI PIRIS!!!

SGI ha dit...

Tranki presi, hi ha una dita que diu: Qui fa el què pot... no està obligat a fer més.
Tu t'hi deixes la pell de manera altruista, i som nosaltres els que no hauríem d'exigim tant!
Gràcies per tot!

Pedro Hidalgo ha dit...

Per la meva part, dir, que el meu oferiment d´ajuda es sincer i sense cap tipus d´interes personal. Si això t´ha pogut molestar, hem sap molt greu. Se que comporta, portar una feina altruista. Que quedi clar, que sense la teva feina, La STP no estaría on esta i amb grup de companys i amics molt dificil de trobar.

Anònim ha dit...

Bon dia Alex. Jo vaig encarregar una samarreta talla M abans del dia i hora indicat. Pel que he entès només queden L? Diga´m alguna cosa.

Piri ha dit...

Pere, tinc una M per tu, és la última que queda, però en faré més, igual que S que també en falten.

Salut i Força.