dijous, 20 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Raul Sales (Rocky)

RAUL SALES RODRIGUEZ, 23-09-1976 (31 TACOS)


VISC A VILASSAR DE MAR ,FELIçMENT CASAT AMB LA MÒNICA I TINC DOS FUTURS TRIATLETES, EN GERARD (4anys)i en ROGER (2anys) QUE SEMPRE ESTAN AL MEU COSTAT I M´ANIMEN PER SEGUIR MILLORANT DIA A DIA.
PROFESSIÓ¨:paleta,manobre,comercial,asesor decorador,psicòleg,marit i pare.intento tirar endavant la meva petita empresa de construcció.
AFICIONS:menjar tot el que pugui i més(haig de vigilar molt), l´esport en general,fa tant sols un any que corro i faig duatlons, estic molt enganxat! ara em falta nadar! David, prometo comenÇar a partir de gener. I poc mÉs.
MÚSICA: m´agrada tot al seu moment,prioritariament pop-rock
LLOC PER VIURE: a la cerdanya
UN SOMNI:participar a la final de la skyrunner world series a zegama
FITES: un triatlò,la marató de berga,i per no ser menys un ironman

17 comentaris:

Motoret ha dit...

Estic encantat que em guanyis!!! ets un gran rival!!!

Motoret ha dit...

Ostres, perdoneu però vénen els reis i no està bé dir mentides,... Raul!! ets un cabró!!! a Cabrils et "cepillo"!!!

Piri ha dit...

Bones Raul!

Jo només vull anar davant teu perquè amb les espatlles que tens si et tinc davant no veuria res! jeje
A seguir així!

Àlex.

Fran ha dit...

Collons Raul! només fa un any que corres?? no m'acollonis! Jordi !! ojo ambel Raul que encara té "recorrido".

Ets un makina!!!

A entrenar!!

Pedro Hidalgo ha dit...

que grande Raul, segueix així ets una gran persona i un gran amic. Tremola Jordi que ja ha començat a entrenar després de 3 setmanes.

Anònim ha dit...

Reul, ets un gran valuarte dins (i fora) dels Piri, merci sempre pels anims, tu tambe ets un dels que mai podre superar.

Motoret ha dit...

Marc O: no m'agrada la teva humilitat!! ja n'hi ha prou!!! tú també tires que te cagas!!! sobretot corrents!

Nois Ojo amb el Marc, que va de "Tapado", i al final ens foterà a tots!

Pedro Hidalgo ha dit...

Tens tota la raó Jordi. En Marc "callando, callando", a mes entrenat d´amagades, jejejeje

Anònim ha dit...

Soc inocent!!! de "tapado" res, Pedro i Jordi, sabeu de les meves limitacions respecte a vosaltres, soc un diesel (de los de antes).
Això si, ganes de un dia despentinaros al pasar-os no em falten je je je

SGI ha dit...

Hola Raul!
Molta sort en totes les fites i somnis que t'has marcat!
... i Bon Nadal!

Lola Steiner ha dit...

Hola!
No és per res, però.. no hi ha cap noia Piri? Jo us anava a demanar que on aneu a entrenar, però ara m'he acollonat...

Motoret ha dit...

Sí que hi ha noies, i vénen a entrenar, però son una mica tímides i poc Blogoparticipatives, oi Silvia, Laia, Eva,....

Entrenem pel maresme, principalment per Vilassar de Mar.

Quan vulguis estàs súper convidada, a més, estem interessats en fer fitxatges femenins!!!

Fran ha dit...

Hola Carmen!!
content de veure't participar al blog.
No pateixis per tant de noi, els que mosseguen ja el hi possem el morrió!!
A les noies els costa treure el cap pel blog!!!
Esperem veure't més per aquí!!

Anònim ha dit...

Jordi, entrena que per Cabrils fliparàs!!!!
Et recordo que anem 4 a 3 (a favor meu).

estic en pre-temporada...amb el doping...


raul.

Motoret ha dit...

RRRAAAULLLLLLLLLLL!!!! Vaig a per tu!!!!!

Anònim ha dit...

era broma tio !fran ajudem...




raul.

NEMO ha dit...

Estaré esperant la teva pressència, ojo q en Jordi està fent una mmolt bona progressió, aqui tindrem piques.

Salut i sexe.