dilluns, 10 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris! : Ramon Llibre (el Boletarire)

Aquell que un dia va dir... i ..., llavors ... i al final ...
Es que la vida està plena d’ambigüitats.



Data de naixement: 15 de Juliol de 1979
Lloc: a Vilassar de Mar, Catalunya (Europa)
Feina: faig de paleta, tot i que el meu càrrec podríem dir que és el de fill de l’amo.
Estat civil: prefereixo un Estat Català, però en aquest cas estic casat amb una doneta que s’ha de dir que és un solet.
Adhesions: be estic al piri (STP), estic als capgrossos de Mataró i també al Patronat (teatre).
Pel·lícula preferida: quan facin 1714 en pel·lícula o gravin un altre visió de tirant lo blanch seran aquestes. Mentrestant la trilogia de Austin Powers.
Grup preferit: evidentment, el millor de l’historia, Gamma Ray; per qui no el coneix es un heavy melòdic o diguem-ne happy metal.
Canço preferida: heavy metal universe (Gamma Ray).
Directe preferit: tot i que Gamma Ray té un directe brutal en la majoria de concerts Europeus li falta decibels, així que em decanto cap als clàssics i sempre bons Iron Maiden que saben treure tot el profit que es pot a un heavy dels 80a i 90a, val a dir que quan toquen el the trooper l’espectacle arriba al seu clímax i enbogeixes durant els 7 o 8 min que fan durar la cançó ( és tota una experiència)
Cantautor: sense dubte Lluis Llach, i mai, però mai serrat.
Llibre preferit: evidentment jo, bromes a part el 1714 ( Alfred bosch) per exemple o el hobbit ( no cal, no?), o la tetralogia de l’espia templer ( Núria Massot).
El diari: directe.cat, o El punt, l’Avui a vegades, l’Abc per curiositat.
Aficions: en tinc moltes, les que m’ocupen més temps son: correr, btt, snowbordejar. Però també: teatre, caça, vaig intentar apendre a tocar la gralla, collir bolets ( si, boletaire), ser borde amb les operadores de telefonia, no se alguna cosa més segur.
Un lloc per viure: Catalunya, a Vilassar s’està molt be. Crec que a qualsevol contrada dels països Catalans o Països Valencians o Països Balears o Països Norcatalans m’estaria be.
Si no pogués ser, North Ireland, no em desagradaria.
Desig: la Independència, desig i voluntat.
Somni: que es compleixi tot el que desitjo.
Esports practicats: de petit: judo, basquet i btt ( val a dir que en intervals de temps molt curts ), després vaig estar uns 10 anys sense fer res de manera seriosa, amb això em planto sobre els 25 o potser una mica abans que vaig començar a fer escalada al piri, també faig snow quan la neu em deixa, btt, corro ( gracies a en Jaume Teixidor, que em va mostrar els camins de mordor), també he fet tir esportiu, jugo a la botifarra, i potser l’any que be m’apunto a piscina.
Fites: ser president de la Generalitat i proclamar la 3a republica Catalana.
Si no pogués ser, em conformo amb guanyar alguna vegada a en Jaume Caro.
Autodefinició: be, em considero Català independentista, tolerant i respectuós amb els que ho son amb mi i intolerant amb els que no em respecten. M’agrada la política i molt poc els politics actuals, no soc afí a cap partit en concret, tinc les meves pròpies idees. Musicalment m’ha agradat sempre el heavy, però últimament escolto bastant grups del País (de la terra).
Esportivament no tinc gaires pretensions, m’agrada avançar qui puc per fer la punyeta, personalment estic tant satisfet si arribo entre els 90 primers com si ho faig el penúltim ( l’últim millor que no).
M’agrada passar-m’ho be, riure, i un bon sopar amb vinet i després unes birretes.
Anar a buscar bolets amb llonganissa i bota de vi, i esmorzar sota una alzina mentre cau un plugim suau és tota una experiència.

I per si no ho havíeu notat m’enrotllo bastant quan m’agafa la xarrera.

8 comentaris:

Motoret ha dit...

Brutal Ramon, a partir d'avui soc el teu fan número 1 !!!!!!!!

Club de Fans Ramon Llibre:
1-Jordi Babra

Anònim ha dit...

Ramon,

això de guanyar a n'en Jaume Caro, com no sigui a la botifarra, em sembla que ho tenim cru.

Pedro Hidalgo ha dit...

Ramon, jo soc el fan nº2. Que crack.... Aixó si, crec que vas beure alguna birreta abans de escriure eh!!!!!

Anònim ha dit...

S'ha de dir que en Pedro té raó, amb alguna cerveseta a sobre sempre ens despullem una mica més, no?

per a mi, el que m'ha causat més sensació ha sigut el de l'Eva Pallerols. deixant a part alguna discrepància.

Piri ha dit...

Espectacular! Llàstima que no has parlat de les PERFORMANCES que fas a la línea de meta!
Apa MULLERIC!!
A tope i segueix així!
Àlex.

Anònim ha dit...

ho sento! `tot això k explikes colaria si no fos k ens coneixem tant k som familia!
t'has deixat una cosa mister iron man!
El pitjor maldecap que has tingut:
no poder superar mai a la teva germana a la MATAGALLS!!!
jjjj
Sorry, ets un crac, Karinyet!
Però era una temptació molt gran i amb l'ajuda del Xavi, clar no m'he pogut resistir.
PETONET.

Anònim ha dit...

Ramon, jo soc el fan nº3. Ara¡¡, si arribas a la Generalitat comte amb mi per portar la cartera d'esports.


PDT:Jo també vui saber la marca de la birra, jejeje.


Xavi Puig.

Anònim ha dit...

Em pensava que ja no quedava gent com tú. Visca en Ramon i Visca Catalunya. Per cert, la cartera d´esports ha de ser per a mí: jo tinc la Creu de Cabrils i això deu pesar molt.
Felicitats