dimecres, 19 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Francesc Roura (Fran, alias me'n vaig a entrenar)


Sabadell (Vallès Occidental)

PIRI secció Vallès


DATA NAIXEMENT 18/02/1980. Tinc una germana més petita. (que sapiguen els del club sel.lecte que està casada!!

ESTAT CIVIL L’Eva és la meva parella desde fa 10 anys, i vivim en pecat. A ella li he d’agrair el suport i el recolsament que em dona gracies al qual puc-podem formar part d’aquesta familia PIRI ( i és que tenim unes dones que no ens les mereixem!! L’he de cuidar més!!!)
FILLS:No. Un gos , en Zar. Que ja dona prou guerra.

FEINA: Treballo al sector immobiliari i financer.


Adhesions: PIRI , del BARÇA, i del club natació Sabadell (tot i que en Zar nada millor que jo)Pel.lícula: Tinc un problema…. no m’enrecordo de les pel.licules ( també pot ser un aventatge perque així les puc veure més cops) aahh però amb les de por foto cada salt !!em foten molt nervios!!

Música: Buuff, he de reconeixer que no tinc una personalitat musical molt marcada. Tinc de tot. Potser U2 pot destacar.

Llibre: Sóc molt revistero.

Diari: “El Periódico”

El meu cotxe: Smart forfour

Aficions: Practicar esport , motos, sóc futbolero , el turisme gastronomic.

Un lloc per viure: Em sento molt afortunat de viure en una terra com Catalunya.
Un desig: Ser feliç

Un somni: Cada dia un,

Esports Practicats: BTT, Córrer, Nadar .i vull intruduir esports de muntanya i bici de carretera.

Millors Marques:Un dia em vaig fotre 12 canelons!!Fites a aconseguir:15 canelons??M’agradaria fer la marató de BCN 2008 i mica a mica ja omplirem la pica!

Sóc una persona que m’il.lusiono molt amb els projectes , amb les fites , amb les persones …. i aquesta il.lusió fa moure tota la meva maquinaria amb una direcció intentant aportar el màxim de mi.
L’esport , el Piri , ELS Piris …m’il.lusionen i espero que passem molt bones estones junts i poguem compartir la màgia de l’esport i del anar assolint metes , que només coneixem els que el practiquem.
Pel que fa a nivell esportiu…tinc recorregut encara!!!!! Tot just fa un any que m’hi he possat , i tot i que ser que he de millorar en totes les disciplines ( però en totes) ,com sabeu , no pararé d’entrenar fins que no entri a les apostes les llocs capdevanters del Piri. (collons això que és un desig o un somni?)

SOM PIRIS , TRI-PIRIS
FORÇA PIRI!!!!!!!

9 comentaris:

Motoret ha dit...

No creieu que si entrenés tan com diu estaria més fort?

Per molt camp de millora que tinguis, encara has de menjar moltes lasanyes per atrapar-me!!!

Juas,juas!

Piri ha dit...

Tri Piri! Amb lo dels canelons si que em passes la mà per la cara!

Ara, si ho vols fer amb altres disciplines, et recomano que fagis una altra dieta!

Ànim i ens veiem dissabte!

Salut,

Àlex.

Pedro Hidalgo ha dit...

Grande fran, la teva filosofia es d´envejar. Segueix aixi.

Anònim ha dit...

Jo si que haig d'entrenar fort i apretar ara, abans que tu desenvolupis tot el teu potencial i ens pasis la ma per la cara :)
Encantat de coneixet

SGI ha dit...

Buenas fiera... per lo del turisme gastronòmic estàs de sort!
A Cabrils hi ha bons restaurants... dissabte primera demostració al Xeflis!

Però bueno... primer toca entrenar, i els resultats arribaran!
Molta sort!

Anònim ha dit...

Tens tota la raó, no us mereixeu les dones que teniu, jejejejejej....

Motoret ha dit...

Ep!!! Hola Cris!! que bueno que viniste!! m'encanta veure't per aquí, igual que la vane!! ara només falta la Llibia´, la Eva, La Mònica,.. que sé que ens miren però mai escriuen!!

Motoret ha dit...

Ep!!! Hola Cris!! que bueno que viniste!! m'encanta veure't per aquí, igual que la vane!! ara només falta la Llibia´, la Eva, La Mònica,.. que sé que ens miren però mai escriuen!!

Fran ha dit...

Ep nois , salutacions a tots!
jejeje hola Cris!!! m'alegro de veure't per aquí, jejeje mica a mica us aneu deixant veure!!

Apa , que vaig tard a entrenar!!!