dijous, 13 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Gustau Barredo (Iceman)


Hola Piris, soc el Gus, tinc 32 anys, visc a Vilassar i treballo a Gelida. Estic casat amb la Núria. Practico esport de forma regular des de la cursa del Burriac Atac d’aquest any. Soc nul per nedar (l’altre dia per poc i m’han de fer el boca a boca a la piscina de la “pajara” que vaig enganxar), molt dolent en les curses a peu i dolent a sobre la bici però poc a poc millorarem. A continuació us detallo els meus objectius:
Objectiu nº 1 à passar-ho molt be (objectiu ja complert !!).
Objectiu nº 2 à no fer-me mal (de moment sense problemes, toquem fusta).
Objectiu nº 3 à eliminar aquesta “ronyonera” que m’acompanya al voltant de la zona abdominal...
Objectiu nº 4 à assolir un nivell físic acceptable per poder competir amb tots vosaltres (difícil, esteu molt forts tius...!!!). I quan això sigui una realitat, prometo que hem depilo...

Sou collonuts!! Força PIRI!!
Gus

9 comentaris:

Motoret ha dit...

Comparteixo amb tu els tres primers objectius, ara, vols dir que a la nostra edat estem a temps d'aconseguir el núm 3, i tenir la famosa i preuada "tableta de xocolata"??

Anònim ha dit...

Gussss! en q pensaves en aquesta foto. Quina cara de "Chupón".

Ànims, entre els objectius t'has oblidat Iron Man 2.009. Serà l'any de la marea Piri,...

Salut i força

Fran ha dit...

Molt bé Gus!!
Veig que ets dels meus !!! ( o jo sóc dels teus !!!)Ja millorarem !! objectiu disfrutar!!
Vaig a entrenar!

Anònim ha dit...

Hola companys,
Jordi, ni "tableta" ni panxeta, terme mig... Per cert, Iceman?
Richy, no presionis, ja veurem, ja veurem...
Fran, ja voldria tenir el teu nivell!
Una abraçada!
Gus

Motoret ha dit...

Iceman="El hombre tranquilo", no ho sé tio, et veig un tipus calculador, molt reflexiu, calmat...

Anònim ha dit...

Gus, lo de la depilació no cal que esperis a assolir els objectius.....i per cert, vas prometre que serà de TOT el cos!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

Ves pensant amb la depil.lació, no trigaras gaire en estar molt be fisicament.

Piri ha dit...

Hola TETE GUSTAU!!
HE estat molt liat de curro i no he pogut escriure abans.
Em sembla que almenys el primer objectiu si que el complim.
Per cert, saps com anomenàvem als sticks lluminosos del Burriac Atac?
Gusiluz!
Penso que t'escau més que ICEMAN.jajajaja!

Salut i a seguir així!
Àlex.

NEMO ha dit...

Gus... dono fé q el primer objectiu està més q complert, el segon q et respectin les lessions i el tercer només dirte q li possis més resistència a les meves classes de espinning.

Ho fas de conya ICE.

LO DE ESTÀ CASAT T'EMPIDEIX ENTRA EN EL GRUP SELECTE.