divendres, 14 de desembre del 2007

Som Piris! TriPiris! : David Vergés (Sinvergüenza)


EL QUE ÉS POT SABER

● Nom: DAVID
● Cognoms: VERGES MARTINEZ
● Data de neixament: 13 de Febrer de 1972
● Lloc: BADALONA
● Professió: Gestor Esportiu, Monitor de natació, Socorrista, Monitor de Spinning, Monitor d'aeróbic, Monitor Pilates. Entrenador Nacional de Natació i Waterpolo.
● Feina: Director Adjunt i Coordinador d'activitats esportives a la Pisicna Municipal Vilassar de Mar i Ajudo als PIRIS a saber nadar, q mola un MAZO.
● Estat Civil: Divorciat i 2 fills guapissim.

MOLT PERSONAL

● QUI SOC? Persona pacífica, humilde i molt generosa. Molt amic dels meus amics, massa perfeccionista i hem costa fer mal a un altre. No tolero la mentira i molt menys la falta de respecte.
● Aficions: Practicar tots els esports sense tenir coneixament de molts d'ells.
● Un llibre: ??????? A sí, Tècniques d'entrenament del Triatló i coses així (natació i waterpolo)
● Una pelicula: El Nombre de la Rosa, increiblement bona. No soc cinefolo.
● Música: Les meves sessions de Spinning (House i Dance)
● Una beguda: Coca-cola light.
● Un menjar: La pasta i la Fideua de la meva mare.
● Lo millor: Els meus fills i las meves bicicletes.
● Lo pitjor: 21 d'abril 2003, la mort del meu pare, t'estimo papa.
● Un vici: Comprar bambes, bicicletes, article esportius
● Una virtut: Humiltat.
● Un defecte: Perfeccionista.
● Un ídol: Magic Jonshon.
● Una ídol: Serena Willians.
● Un sommi: Acaba Ironman LANZAROTE i una marató.
● Una anécdota: En uns Campionats Provincials de Natació a Teruel, jo tenia 12 anys i vaig tenir q competir amb gent molt més gran. El caxondeo era q... donde va el pequeñajo ese. La prova era de 200m. Papallona. Encara m'estan buscan els hi vaig treure 1 piscina.
● M'agrada: La meva feina.
● Hem desagrada: La prepotència i la mentira.



L'ESPORTIU

● Des de els 4 anys q vaig començar amb el mon de la natació, encara no he sortir. Fins els 23 anys nedador federat a Cataluny dels 6 als 10, dels 10 als 16 a Aragon (ens varen traslladar a Teruel per qüestions de feina) i dels 17 als 23 torno a Catalunya. Vaig estar 4 anys més com a jugador (Porter) de Waterpolo i a partir dels 27 en dedico al Triatló amb un millor resultat de 8è al Quatriatló del Delta de l'Ebre i 15è a la Triatló Ciutat de Barcelona, darrera d'un discipol del Pere Bossa en (Pau Milla). Vàries vegades campió d'Aragon i poca cosa més. Compaginaba la natació amb el Basket fins els 19 anys.
● Fites importants: Acabar un Ironman i fer la MARATÓ de NY.
● Practico: Ciclisme carretera i montaña, Natació, Còrrer, Tennins i soc membre de la SECCIÓ TRIATLÓ PIRI.


Recordeu SOC PIRI, TRI-PIRI.

10 comentaris:

Motoret ha dit...

Ets MOLT GRAN David, molt gran!!!!

No canviïs mai!!!!

Pedro Hidalgo ha dit...

Encara ets millor cuan et coneixen. Ets un Crack

Anònim ha dit...

Aupa Piri, Si senyor David. Per cert, a lo de NY jo m'hi apunto, ha de ser una passada. I per Lanzarote q tal 2009, En Xescu i l'Alex sempre en parlen q és una pasada.

Per cert, a veure si m'ho puc combinar i vinc algún dia a que em corretgeixis la natació.

Ricard

SGI ha dit...

Olé David... gran palmarès! Ara toca seguir ampliant-lo!
Estava clar que acabaríes al PIRI!

Fran ha dit...

Fantastica presentació David.
Ara que si vols ampliar el curriculum a veure si ets capaç d'ensenyar-me a nedar amb condicions!!

A entrenar!!!!!!

Anònim ha dit...

Olé maxote, quina descripció, la llagrimeta estava a punt...!!!
Espero aprendre molt de tu, ok?
Una abraçada,
Gus

Piri ha dit...

Encara hagués estat milllor una foto treient escàpola...! JAJAJA
Puc garantitzar que és el fitxatge més polifacètic de la STP.
Gràcies per tot!!
Àlex.

NEMO ha dit...

Ei, no ús paseu q no hi ha per tant. Gràcies a tots per ser com sou estic orgullós d'estar a la secció, veig un canvi important en la vostra natació a tots plegats molts d'ànims q ho esteu fent molt bé.

Salut i sexe.

Ivan Puerto ha dit...

Que grande!!! Si Sr.

Felicitats.

Anònim ha dit...

David,

Lo de Lanzarote 2009 no seria una mala idea!!!.

Ja estic nedant amb els consells que em vas donar.....moltes gràcies.

Força Piri!