dimecres, 5 de desembre del 2007

Activitats Pont de la Puríssima

Hola a tots!
Se'ns presenta un pont molt llarg, SENSE NEU..., i la STP l'ha d'aprofitar!!
Aquí us plantejo activitats per cada dia, al haver-n'hi moltes, el millor és que qui estigui interessat en alguna d'elles ho confirmi enviant un comentari al mateix blog en aquesta notícia.
Dijous:
- 9:00 Rotonda de Cabrera. BICI DE CARRETERA
Divendres:
- 10:00 Rotonda de Cabrera. BICI DE CARRETERA
- 9:30 Pont de la Vela (Cabrils, davant del Tribike). BTT (tota la duatló de Cabrils)
Dissabte:
- 9:00 Rotonda de Cabrera. BICI DE CARRETERA
Diumenge:
-10:00 Corriol. BTT
- 9:00 Pont de la Vela (Cabrils, davant del Tribike). CABRILENCA al trot. (uns 23 km aprox)
Si algú té altres propostes que les expliqui!
Ja anireu confirmant!
Salut i Força!
Àlex.

7 comentaris:

Motoret ha dit...

Confirmo:
-Dijous: bici de carretera
-Divendres: Duatlo de CAbrils
-Diumenge: Cabrilenca

Dissabte: de moment en stand by

Anònim ha dit...

Pregunto: què és la Cabrilenca al trot?? Sóc novell i no vull quedar penjat per les muntanyes del litoral. Informeu-me fidedignament i potser m'hi apunto. Oriol.

Motoret ha dit...

Hola Ori, la Cabrilenca és una caminata de muntanya que es pot fer caminant o corrent que organitza Cabrils per febrer-Març. Anirem amb l'organitzador a grabar al track, amb un ritme de correr molt suau. Apunta't!!!! el meu movil es 629 74 34 78

Pedro Hidalgo ha dit...

jo vinc divendres a fer Duatlo de Cabrils.

Anònim ha dit...

jo vindria divendres,
però estic treballant com un esclau i no puc entrenar.
a + no se que coi tinc al peu que em fot un mal per la part exterior que no vegis ( i no he fet res especial)¿?

Llibre

Anònim ha dit...

Gràcies Jordi, et dic alguna cosa, estic pendent de l'agenda social de la família. A més, el meu estat físic tampoc és per tirar coets, mai he corregut per muntanya. Cal calçat especial? El meu mòbil és 666610874.

NEMO ha dit...

Jordi compte amb mi per fer la CABRILENCA. Estic super animat en fer montanya, si apretes al Xavi Cotet també vindria, avui ha tingut entrenador personal a la piscina. Es molt maco.

Salut i Sexe.