dimecres, 26 de desembre del 2007

Duatló de Cabrils + Dinar PIRI

Avui un grup de Piris liderats per Pere Bossa i d'altres esportistes, hem fet el simulacre oficial de la Duatló de Cabrils que tindrà lloc aquest proper diumenge.

Ha anat bé per tal de conèixer el circuit i per començar a mesurar forces dels nostres contrincants, recordeu que és una prova puntuable pel circuit PIRI.

Com era d'esperar, els PIRIS ens hem anat animant, i en Raul (que cada vegada que surt de nit rejoveneix 1 any) ha proposat fer un dinar després de la Duatló, i hem decidit anar al restaurant oficial dels PIRIS, en Xeflis.

Així doncs, feu servir el fil d'aquest post per apuntar-vos els que volgueu/podeu venir.


Força Piri!!!!!

31 comentaris:

NEMO ha dit...

Com no... el David Verges s'apunta a un bombardeo. Compteu amb mi.

Salut i sexe.

Anònim ha dit...

Ei PIRIS!
Proposo, que si en quatre dies aconseguim la xifra dels 10000 al bloc del STP i si l'afortunat corre la duatló de Cabrils, el seu dinar al Xeflis del dia trenta, serà de franc! ok?
Toni Xeflis.

NEMO ha dit...

Toni com t'estires. Estic d'acord amb tú el usuaris q arrivi a la pagina amb la visita 10000 habrà triunfat de valent.

Gràcies Toni, recorda una coseta... SALUT I SEXE

Motoret ha dit...

Perfecte Toni, no penso treure el dit del ratolí. (ai no!! que jo no participo!!).

Piri ha dit...

Ho estic donant tot més als sopars i dinars que no a les curses!
Això canviarà a partir del dia 1!!
ANY NOU, VIDA NOVA!

M'apunto al dinar!

Àlex.

Anònim ha dit...

Hola a tots,

La Glòria, jo i els 2 nens, ens apuntem. Ho he de confirmar, però el meu cosí en principi tb.

Força Piri,

Ricard

Anònim ha dit...

Ja som 220 inscrits a la duatló i el fax no para de treure fum. A veure si arribem als 300.
Peterbag

Anònim ha dit...

Piris, 1 més pel dinar...!
"Muxo piri muxo piri, eh, eh, ..."
OUIEA!
Gus

Motoret ha dit...

Quants vam ser l'any passat??

Anònim ha dit...

Ja és meva, ja la tinc. La he capturat. Sóc el visitant 10.000 del blog (les 50 entrades últimes han sigut meves). El dia del dinar del PIRI, després de la duatló, presentaré la prova.
Això és una prova que quan m´hi poso em serio, no hi ha qui em pari. QUI SERÀ???? QUI SERÉ???
Recullo escrit del blog:
"En aquesta ocasió premiarem a l´afortunat guanyador amb un Magnífic lot de dues semarretes tècniques, la de la STP i la del Burriac Atac".Aneu preparant, doncs, dues talles M.
També hi havia un dinar al XEFLIS. Corro a inscriure´m a la fede abans de que tanquin.

Anònim ha dit...

Vanessa i jaume , ens apuntem al dinar......

Força Pirí

Motoret ha dit...

Felicitats Anònim!!!! qui serà?

Anem a fer servir la meva intuició de psicòleg. Un català gairebé perfecte, home, competitiu, hàbil amb l'ordinador, juganer, fidel seguidor del blog, talla M,.......mmmmmm

Només se'n pot dir un, oi???

Va, m'arrisco: Marc Prenyanosa??

Presi: vés preparant les semarretes pel diumenge.

Toni: ja saps que toca (sempre hi quan participi a la duatló)

Anònim: Hauràs d'explicar, que dimonis ha passat amb el contador que ara no es veu!!

Anònim ha dit...

eoooo
jo també m'apunto i vindre acompanyat : TOTAL 2!!

nus vemus

Anònim ha dit...

Ei, i que fem amb els dos dies que sobren?
Arribem als 20.000? i xupitu gratis?
Per cert, com bé ha dit en Jordi, l'anònim 10.000 ha de córrer la Duatló i presentar inscripció a la proba i el comprovant del bloc.
2ª Opció: Si l'Anònim 10.000 porta el comprovant del bloc, pro no disputa la Duatló, el premi serà unes postres de "campió", pro per que li surtin de franc se las aura d'acabar! i no li posaré gens fàcil!jeje
Salut i a córrer!

PD: Jordi mas de dir +o- el nº de gent i si fem cobert tancat o pica-pica i 2º carta,ok?

PD2:PeterBag en recordat de recollir el cava!

toni xeflis

Motoret ha dit...

Toni, calcula que uns 25 adults i 4-6 nens petis (futurs Piris, com no)

Demà, espero tenir més respostes i et faig un truc.

Anònim ha dit...

Qui ha sigut el cabró dels 10.000? Jo treballant per la duatló mentre d´altres amb el ratolí fent clic. El guanyador del dinar podria tenir un detall amb mí i regalar-me´l: acabaré el dia esgotat.
De moment ja hi ha 11 PIRIS inscrits a la duatló:
Sergi
Jordi
gustau
Jaume
Cristian
Laia
Silvia
Ricard
Marc Orriols
Jordi Pocurull
David
Si el Marc Prenyanosa és el 10.000 tal com pronostica en BABRA es quedarà sense el dinar gratuit, doncs les bases del concurs diuen que ha de ser un del PIRI i ell surt com a FEEC (Se siente)
Ens veiem diumenge. I al tanto, demà el dia dels INOCENTS: que no us enredin!!!

toni abril ha dit...

Ok, Jordi!

Per cert demà és l'aniversari d'un Piri!
Farà 23 anyets!
i tot i que no es mou, pot aplegar a tots els Piri!
Qui és?

Anònim ha dit...

raul, mònica, gerard,roger i juanjo venim !

Fran ha dit...

Ep bona gent!!!
l'Eva i jo també venim al festí.

Ei Pere!! jo també hi he de sortir ara com a inscrit, un Piri més!

Fins ara!

Anònim ha dit...

Bé, bé. La cosa sembla que s´acosta a´l´objectiu: superar els 320 de l´any passat. En aquests moments a la web (22:49 hores)ja hi ha 278 inscrits!!!
Els PIRIS oficials són de moment:
Sergi
Jordi
gustau
Jaume
Cristian
Laia
Silvia
Ricard
Marc Orriols
Jordi Pocurull
David
Alex
Ramón
Alfons
Manel
Gerard
En total 16 i trobo a faltar gent com en Raul (No tindràs por de´n motoret Babra), Pedro, ... Si algú s´ha inscrit i no surt, que truqui a la FEDE (93-307-93-32)
Bé nois, a descansar que diumenge hem de deixar als PIRIS on els pertoca. Per cert, ja ha sortit el 10.000?

Anònim ha dit...

Ei mestre, afegeix al Raül a la llista que si que hi va, acabem de fer la seva inscripció aquesta mateixa tarda (qué 'raro', perquè sempre em tocarà fer a mi de secretaria, eh? eh?....)
Apunta: 17 piris.... I q es preparin els nostres rivals que aquest diumenge juguem a casa i pensem donar molta guerra! oi que sí?

Ei Jordi, apunta'ns també al Nacho i a mi al dinar del Xeflis.
Per cert, jo estic amb tu, també aposto pel Marc, tot i que tinc els meus dubtes entre ell i en Ramonet, no sé, no sé....

Sílvia

SGI ha dit...

La Líbia i el Sergi també venim al dinar del Xeflis!

Anònim ha dit...

Que continui la festa, jo tambe m'apunto al dinar

Fran ha dit...

ooohh tot i que ahir vaig confirmar l'assistencia tant de l'Eva com meva al dinar, avui comunico que no hi podrem assistir. Obligacions familiars ens reclamen!!
Ja portare un espantasogres i confeti a la butxaca del mono, per celebrar l'any nou tot pujant la mutua!!!

Fran ha dit...

Cony!!surt inscrit a la duatlo com a independent, faré un truc a la fede.

Motoret ha dit...

TONI, confirmats 22 Piris adults més 4 nens, ara hi ha més PIRIS apuntats a la duatló que no han dit res i són els típics que s'apunten a última hora.
Et truco més tard i parlem menú.

Anònim ha dit...

Bon dia Jordi. Jo vindré al dinar, però fins que no acabi de recollir-ho tot no em passaré pel Xeflis. Per tant, no em contis d´entrada, ja vindré quan pugui i menjaré qualsevol cosa.

Motoret ha dit...

Ja ho veus Toni, es va apuntant la gent. La meva previsió és acabar amb 27 adults i 4 nens. Fes el que puguis!!!

Motoret ha dit...

Toni: El Xeflis avui fa 23 anys??

Peterbag: No hauràs estat tú el 10.000?? erets el meu segon a la llista!!

toni abril ha dit...

Carai Jordi,l'as clavat!
Doncs sí, avui fem 23 anyets!
28 de Desembre del 1984
Quins records...
Verano Azul,las Nautimoc,BMX,Opus-opus,calses curtas i els genolls pelats...buf,prou que em cau la llagrimeta!

Motoret ha dit...

FELICITATS XEFLIS!!!! Per cert l'altre dia em vaig assabentar del significat del nom!!!
El desconeixia per complert!!!

XEFLIS:

[s. XIX; d'origen incert, segurament expressiu, amb possible influx del verb xafar, per al·lusió a la preparació de certs menjars suculents, i també de xef 'cap de cuina' (gascó chèfis)]

m Àpat abundós, especialment per a celebrar alguna cosa.