dilluns, 3 de març del 2008

Un Piri a Finlàndia



Hola Companys,

amb una setmana de retard per que no dispossava de les fotos, vos faig una mini cronica de la Finladia-Hihhto 2008, tres curses de esqui de fons, que es fan cada any a Lahti, 100 km al nord de Helsinki.

Les curses son 32 km y 50 km en estil classic el Dissabte 23 de Febrer i la de 50 Km en estil Lliure (patinador) el diumenge 24 de Febrer. Jo tot just m' estic engrescant en aixó del fons i vaig fer junt amb un company de feina la de 32 km classic. El meu Pare també es va apuntar al viatge per fer el soport logistic. El de menys son els temps (ejem ejem), doncs l'objectiu ere acabarla i diguem que encara tinc un enorme marge de millora.





Nomes dir-vos que va guanyar les dues curses de 50 km , un pallo Finlandes, que les va fer en 2 h 3' la de classic i en 2h 12' la de patinador, es a dir a casi una mitja de 25 km per hora.





Entre els tres curses erem 5.000 inscrits. La organització impresionant, encara que les jerres que veieu a la foto del avituallament eren de Gatorade calent ¡¡¡¡¡ la neu no tant impresionant doncs les traces estaben molt maxacades despres de passar tanta gent, i el temps gracies al nostre amic al cambi climatic si fa o no fa com al Pirineu.



Una salutacio a tots



Ramón Gonzalez

4 comentaris:

Piri ha dit...

Impressionant Ramon!
Ens hem de plantejar posar aquesta prova com a puntuable pel trofeu STP del 2.008!

Ens veiem!

Àlex.

Motoret ha dit...

QUè gran que ets!!!

je,je

Anònim ha dit...

ei felicitats!!! quina enveja sana m'has fet venir.

a veure si l'any que ve puc compaginar-m'ho per disfrutar d'un event com aquest!

Anònim ha dit...

per mi encantat de que fem alguna esquiada junts i mes si puntua pel Piri´s Trophy . Serà la manera de fer algun puntet.
El cap de setmana del 15 i 16 de Març es la marxa de les pastures de Llivia, si hi ha neu qui s' apunta?

Ramon