dimecres, 19 de març del 2008

Bici de Carretera: Ocasió i Grups de Compra

En vistes a la Propera prova Piri Puntuable, la Duatló de Carretera de Banyoles, alguns Piris esteu mirant de comprar una bici de carretera: Fran, Marc, Ramon, Pedro,.....

Obrim aquest Fil, per a que qui tingui una bici de segona mà per vendre, la pugui oferir: Marcel, Manel,.......

O bé per a que us coordineu, i feu un petit grup de compra, ja que si aneu 5 o 6 a una botiga, segur que conseguiu un bon preu!!

Ànims!! la Unió fa la força!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bona idea Jordi.
Jo estic en converses amb Medina, qui te algunes ofertes molt atractives. A més jo tinc l'afegit que m'haig de desfer de la meva BTT 2007 KTM RC3 Speed (Preu CAT07 2 mil eur) i ell se la quedaria.
La meva talla es la 54 i de fet tinc previst anar avui a veure si puc tancar la compra.

MARCEL BATLLE GIRÓ ha dit...

jo tinc una bianchi 928 carbon per vendre.
si es per un piri 700€ sino 800!!
una abraçada!!

Lluis Ciclista ha dit...

Hola Marcel. Que talla tiene el Bianchi 928 ?

Piri ha dit...

Ei! Ja que s'ha obert el fil, tinc una bona oferta...
Quadre Goka Akron Full Carbon Talla M, tija de seient Thompson elite i forquilla Rockshox Recon bloquejable des del manillar.
Tot:750 euros

Ho canvio perquè la talla de la bici m'anava petita (està molt nova)

Àlex.

Lola Steiner ha dit...

Hola gent.
No se si apuntar-me a la cursa de Can Caralleu. Hi anireu algú?

Esteve ha dit...

cuadre carretera igual que nou, el podeu veure cuan volgueu a vilassar mateix, marca ....ostia, ara no em surt cervino, corvino, cervelo, jajajaj aluna cosa aixi.
Economic, tambe hi ha unes rodes de cualitat.