dimarts, 18 de març del 2008

ASHI Sports: 20% dte pels PIRIS


Els Piris, prèvia presentació del carnet de soci, tenim descompte en la Botiga Ashi Sports de Barcelona.


En ella hi podreu trobar tota la col.lecció tan d'entrenament com competició, i asfalt i muntanya de marques com Asics, Saucony, Mizuno, New Balance, Salomon,....

Us atendrà en David, un excel.lent professional amb molta experiència en el sector.

La botiga disposa d'un sistema computeritzat d'anàlisi de la marxa i petjada del corredor, que ofereix sense càrreg a tots els seus clients.

ASHI
Carrer Muntaner nº126, entre Provença i Mallorca

Dilluns (17:00-20:30h) dimarts a dissabte (10:00-14:00 i de 17:00 a 20:30h)
telf: 934 514 420

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Excel.lent descompte, ja que sino em penso que el maxim esta al 15% si has comprat mes d'una vegada durant l'any.
Força Piri-Purchase Power

Fran ha dit...

Fantàstic, gestió impecable!! Sens dubte que l'aprofitarem!!
Força Piri!!

Anònim ha dit...

Fantàstic, el poder del lobbie financer dels Piris, bon descompte, hi passerem. Bona mona. Oriol.

Motoret ha dit...

Jo en soc client. A part d'un bon preu, en David us oferirà un bon servei i assessorament.

Anònim ha dit...

I no tenim cap tenda que ens faci un 20% en bicis?
Els esforços es paguen i després de tres dies nedant, corrent i fent bici m´he quedat sense veu per culpa d´un mal de coll (i sort que no sóc dels de xerrar com altres. Demà visita al metge i una mica de descans a veure si millora (si més no no nedaré). Si algú està per aquí aquests dies, jo malauradament no treballo i puc sortir a entrenar (610-947-747) Quina enveja que em feu aquells que us lleveu a quarts de 8 per anar a pencar mentre jo estic al llit perdent el temps.
A reveure PIRIS i a entrenar força que ja us tinc.

Motoret ha dit...

PeterBag,

Sé que s'està mirant lo dels % en bicis, ara s'accepten oferiments!!!

No saps quina pena em fas!! quan sé que estàs al llit sense entrenar, jo encara entreno més!!