divendres, 28 de març del 2008

Som Piris! TriPiris!: Manel Teixidó

Hola a tots,

Encara que molts em coneixeu em presento:

Sóc en Manel Teixidó i ara mateix tinc 32 anys. Vaig néixer el 1975 a Vilassar de Mar.


Durant la meva vida he fet varis esports, entre ells btt. Després d' haver-me passat uns quants anys fora de casa per motius d' estudis, ara torno a agafar la bici amb il-lusió ja que és una cosa que m' agrada molt.
Fa relativament poc temps m' he aficionat a còrrer, ara bé, degut al munt d' activitats que faig dia a dia no tinc gaire temps per entrenar, encara que intento treure el màxim temps possible.

Una abraçada a tots.

(Per cert, pels que no el coneixeu, és el segon començant per la dreta!)

4 comentaris:

Piri ha dit...

Bones Manel!
Tanta feina et matarà!
Has de seguir més el blog i així t'enteraràs del què fem.
Per demanar el traje, el primer que has de fer és provar-te la talla, ho has fet? Estan al corriol perquè ho puguis fer!

Ens veiem!

Àlex.

Anònim ha dit...

Gran Maneeeeel!!

O'rei!!!!
Una abraçada company!

Gerard (Corriol)

Motoret ha dit...

BEnvingut al Blog MAnel!! a veure si ets més actiu!!

NEMO ha dit...

Ja et conèixem Manel, ja era hora campió que facis la presentació.

Ànims i salut.