dimarts, 11 de març del 2008

Esquí de Muntanya

Aquest diumenge tres Piris, Àlex, Manel i Jordi van anar per quarta vegada aquesta temporada a fer Esquí de Muntanya.



l'Esquí de Muntanya és un esport molt recomanable, ja que a part que permet trencar amb la monotonia dels entrenaments (natació, córrer, bici) es fa en un entorn molt diferent, i conjuga perfectament la part esportiva i la part més lúdica.


A més és un gran entrenament, ja que es treballen les extremitats inferior i les superiors, es treballa en alçada, i a més amb pes, ja que s'arrosseguen botes, esquís i moltxil.les.



En aquesta ocasió vam estar unes 02h30min pujant 1100m de desnivell positiu.


En Manel i l'Àlex van demostrar la seva bona forma física coronant la Tossa per davant del Motoret, i a la baixada, en "Cinturetes" Rebés i en "Ziga Zaga" Nogueras, van fer gaudir a un Isard que els contemplava.



En "Motoret", intentant emular-los va menjar neu en dues ocasions


"Cinturetes Rebés"



"Ziga Zaga Nogueras"

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina enveja...! i jo aquí a l'exili republicà!!!
Disfruteu de la neu que queda per mi una miqueta.
salut!

miki

Anònim ha dit...

hey esquiadors
dissabte hi ha cursa de esqui de fons a llivia.
si vos animeu ho penjo del blog i anem en representacio del piri

salut
Ramon Gonzalez

NEMO ha dit...

Ostia quin nivell, tinc ganes de poder esquiar amb vosaltres.

Salut

Anònim ha dit...

JORDI,VOLEM VEURE LA TEVA ZIGA ZAGA!

QUIN NIVELL!!

Motoret ha dit...

Je,je, la meva ziga zaga us puc assegurar que fa pena, penseu que jo encar faig cunya!!!

A més, quan m'emociono em foto una òstia!