dijous, 27 de març del 2008

... Què tal se'ns dóna la carretera als PIRIS??: Duatló de Banyoles

Com tots sabeu aquest diumenge es celebra de la Duatló de Banyoles, i és la quarta prova del trofeu STP.
En el circuit de Duatlons de Muntanya hem fet un gran paper, i ara és l'hora de veure què tal ens movem sobre el gris asfalt.
Una marea d'uns 12 Piris, a hores d'ara estan inscrits:

Sergi Andrés
Gus
Jaume
Ramon Fuster
Aaron
Manel
Marc O.
Jordi Pucurull
Xavi Puig
David Vergés

I trobem a faltar l'Àlex i en Lluis Mª, que ens consta que hi assistiran.

Molta sort a tots

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Sort als valents!!!

(Jo passo!!)

MarcP.

Anònim ha dit...

Ja som 13 amb en Raul Sales.
Per cert, la meva idea es anar amb cotxe propi, hi ha un seient disponible (la bici ocupa el reste)

Anònim ha dit...

Jo no tinc cotxe però tinc un porta-bicis, i encara no sé si tindré un cotxe per dur algú. Seguiré informant, el meu mòbil és 669 40 62 39
Lluís Mª Bassas

Anònim ha dit...

també trobem a faltar en ramon llibre. RAMON ON ETS!!

Anònim ha dit...

també trobem a faltar en ramon llibre. RAMON ON ETS!!

Anònim ha dit...

també trobem a faltar en ramon llibre. RAMON ON ETS!!

Anònim ha dit...

RAMMMMMOOOOOOOONNNNNNNN!!!!!!

Motoret ha dit...

Eps!!! compteu amb el meu cotxe si el necessiteu!!! 2 portabicis

Anònim ha dit...

bé, jo deixo de tenir conexió a intenet, però tinc cotxe suposo que amb 2 places i portabicis amb 1 lloc per bici.
Lluís Mª

SGI ha dit...

Ei... no compteu amb mi per la cursa de Banyoles.
Molta sort a tots!