dimecres, 28 de novembre del 2007

Som Piris! TriPiris! : Miquel Àngel (Miki)



Visc a El Masnou, encara que he viscut a Premià de Mar casi tota la vida, i he rondat per Barcelona capital i Londres, entre d'altres.


DATA NAIXEMENT : 01/06/1979


ESTAT CIVIL : emparellat amb l'EsterPROFESSIÓ: Geòleg (havia estat geòleg de mar, però ara treballo a terra ferma)

De guarderia no en vaig gastar, cole a Premià, insti també a Premià, uni a Barcelona, un màster en exploració petrolera a Londres, i ara estic en el 3 er any del doctorat a Barcelona, coses de modelització de reservoris... buffff.... vull acabar ;-)
LLOC DE TREBALL: em podeu trobar entre la Facultat de Geologia (3 er pis a l'esquerra, Departament d'Estratigrafia, Paleontologia i Geociències Marines), i el meu "hortet" a Sant Miquel del Montclar on realitzo el treball de camp (això està apropet de Montblanc).
ADHESIONS: Sóc soci del Centre Excursionista de Premià, de fet sóc el Vice-presi, i m'he mig canviat la camisa i ara estic entre Piris. Malgrat no he fet gaire acte de presència estava a la 1a reunió Piri, allà al darrera del tot. I a la Duatló de Nuria!!
UNA PEL·LÍCULA: Evidentment "The Goonies" o "Amanece que no es poco", molt recomenables.
GRUP DE MÚSICA: "Belle&Sebastian", encara que ara escolto molt en Jack Johnson. UN
LLIBRE: "Everything is illuminated" de Jonathan Safran Foer.
COTXE: Wolkswagen Multivan Beach (de fet és de l'Ester).
MOTO : Honda CG125.AFICIONS: Viatjar, fotografia, guitarra, riure...
UN LLOC PER VIURE: Maresme o "Bay Area" (San Francisco i rodalies).
SOMNI: Juvilar-me als 30.SOBRENOM: Miki serveix? encara que ja no se si aquest és el meu nom de veritat...
ESPORTS: Tot allò que entri en la definició de "bicicleta" (ara penso muntar-me una "singlespeed" xula xula), córrer per muntanya, esquí de muntanya, escalada, raids d'aventura,... bla, bla... Tambè he saltat en paracaigudes i he fet parapent, encara que aquests últims els deixaré per quan els genolls no em permetin córrer o anar en bici.
MILLOR MARCA: subcampionat de catalunya (sub-23) d'esquí de muntanya (no recordo l'any, però tindria 22 o 21 anys), l'altre dia vaig fer el 30è en el kilòmetre vertical de Cerler, tot un que!! En general m'agrada quedar entre el primer terç de les classificacions i/o la primera plana dels resultats (sona ambigu??) ;-)
FITES ESPORTIVES :
-Ultra Tour du Montblanc
-Marathon des Sables
-Pierra Mienta i la Patrulla del Glaciars
-Muztagata ( 7.546 m) amb esquís
-Creuar alguna zona polar amb esquís
-Acabar un Ironman (però avans hauré d'aprendre a nedar)

Miki