dijous, 22 de novembre del 2007

Som Piris! TriPiris!: Ivan Puerto (antes muerto que abandonao)

IVAN PUERTO




ivan@sdew.com
PREMIA DE MAR
DATA NAIXEMENT 20/01/1979 (28 anys). 3 el gran de 3 germans
SOLTER (Això diu el registre, però com si estigues casat...amb la Celia, ja fa 8 anys)
INFORMATIC
Vaig estudiar a Premia de Mar de petit, després a la UPC a Mataro la enginyeria i a la UOC (Máster en Software Lliure)
FEINA: Actualment treballo com a HEAD of IT, a una empresa de publicitat, cupons i ticketing a Barcelona, tot i que tinc la meva pròpia empresa d’informàtica. Serveis D'Enginyeria Web (SDEW). Si necessiteu alguna cosa... jo ha sabeu... tenim bones referències...

Adhesions: He estat sempre del CEP (Centre Excursionista de Premia), WAP (Winsurfistes Associats de Premia ) ara soc PIRI, i escolto el nostre crit per allà on estem...

Pel·lícula Preferida: Cap en qüestió... però segur que d'acció.
Grup Musical i Solista preferida: Molts... cada moment de la vida té una canço i si ho ajuntes tot... tens una gran discografia difícil de definir.
Llibre Preferit: No soc gaire aficionat a llegir...(mal costum)
El meu cotxe: Renault Megane Familiar / Suzuki GSR 600
Aficions: Tecnologia, Esports
Un lloc per viure: Catalunya(maresme i Vallès)
Un somni: No tenir que treballar.
Dona Ideal: No fa falta descripció, la Celia.
Sobrenoms: Picolin, tortuga , i que jo sàpiga cap mes...

Esports Practicats: Ciclisme (carretera i btt), Córrer, Nedar, Escalada, Windsurf, Triatló, Duatló

Millors Marques: jajajaj!! Jo no en gasto d’això... Acabar i passar-ho be!

Fites a aconseguir:
-Mitja Marató (asfalt i muntanya)
-Marató (asfalt i muntanya)
-Home de ferro / Ironman



IVAN

2 comentaris:

Motoret ha dit...

Ara entenc lo de les tortugues Ninja!!

Fran ha dit...

Hola Ivan!!
Bona presentació , jo tambe soc un tortuga!!