dijous, 15 de novembre del 2007

CONVOCATORIA DUATLO VALLFOGONA DE RIPOLLES

Hola a tots/es.

Aquesta setmana també hi ha competició, Duatló de Vallfogona de Ripolles. 8 tripiris, (Jordi b, Fran, Raul, Jaume, David V, Juanjo, Silvia i Pedro) farem la cursa. Per quedar i pujar junts s´ha decidit, (gracies a Juanjo i Raul) de unificar vehicles. Les BTT les carreguem a la "fugo" d´en Juanjo. En Jordi i en Fran fan nit a Ripoll, la resta pugem amb el cotxe d´en Raul.

Quedem a les 7:00 a les Piscines de Vilassar. Una altre opció es quedar al cl. Santa Maria (magatzem d´en Raul) i així carregem i marxem.

Salut i Força Piri.

Pedro 600489568

10 comentaris:

SGI ha dit...

Molta sort a tots!

Anònim ha dit...

Molta sort gladiadors de muntanya!

Pedro Hidalgo ha dit...

Sergi i Marc, volem que estigueu amb nosaltres aviat. Bona recuperació

Motoret ha dit...

Sergi, al final no vens?

Gracies Nois, deixarem el llistó ben alt!!

Anònim ha dit...

Gràcies pel ànims nois! i vosaltres cuide-vos molt!

Per cert, donat que la majoría vivim més a prop del c. Santa Maria que de les piscines, proposo quedar al local d’en Raül. Q us sembla?

SGI ha dit...

Gràcies pels ànims Pedro!

Jordi, dimecres vaig preferir ser conservador i finalment no em vaig inscriure. Estic tornant als entrenaments el genoll aguanta bé en calent, tot i que la molèstia segueix apareixent de tant en tant en fred.

Molta sort a Vallfogona!

NEMO ha dit...

Silvia i els q no som de Vilassar q fem? Si hem diue on està el local d'en Raül hi vaig. Ens veiem el diumenge, aviso q en Jaume pot fer podium. Animeu-lo.

Pedro Hidalgo ha dit...

David, quedem tu i jo a les piscines a les 7:00 en punt. 600489568

Anònim ha dit...

Hola a tots! soc en raul,demà diumenge a les 7:15 al local? carrer santa maria 37, entre roca moto i llibreria arbre.
silvia, has recuperat la teva machin?

NEMO ha dit...

Ok Pedro a las 7.00 en punto en la piscina.