dimarts, 20 de novembre del 2007

Som Piris! TriPiris! : Àlex Rebés (El Presi)

Hola a tots!


Seguint amb la ronda de presentacions, ara em toca a mi, em vaig escapar de l’himne, però ara no tinc escapatoria…


Molts de vosaltres (tots) ja em coneixeu…, així que em sembla que no cal explicar gaires coses.
La meva resposta preferida quan em pregunten el per què faig tantes coses i practico tants esports, és sencilla: PERQUÈ NO SÓC BO EN CAP! I AIXÍ DISSIMULO…


En realitat la resposta correcte és perquè m’ho paso bé. Aquest és el meu objectiu!


En aquest sentit la STP lliga perfectament amb el que a mi m’agrada, esport i amics.


Curses n’he fet moltes i de moltes disciplines: atlètiques, btt, sky runner, raids, esquí de muntanya, duatlons, triatlons... el tema és no parar i donar-ho tot.


El millor sempre és la sensació de després de la cursa!


Objectius esportius que m’agradarien…:
Seguir fent un IRONMAN per temporada
Intentar seguir el Circuit Català d’esquí de Muntanya
Marató de New York
Trail du Mont Blanc
Marató des Sables
Fer el cim d’alguna muntanya alta de l’Himalaya
I com no, fer un paper digne al TROFEU STP, sé que serà difícil però com anuncia el títol…, objectius que m’agradarien…


M’agrada molt viatjar i llegir (quan l’entrenament m’ho permet…je,je)


El que també ja coneixeu tots, és que jugo a futbol, quantes vegades no us he dit: “Aquesta temporada ho deixo…”?? El meu equip és el C.E.el Brull de la tercera divisió regional (grup IV).
Per altra banda, sóc economista i empresari de merda, faig depuradores!!


També sóc el fundador de la SECCIÓ TRIATLÓ PIRI, i de manera poc democràtica en sóc el president (no hi ha hagut eleccions).


Anuncio també, que la meva tasca de reclutament no ha acabat!! Així que si coneixeu a gent que es motivi per fer esport i ser del club de triatló més… “original”, que no ho dubti!!!

Ja he superat el test!
Apa, a veure el següent STP valent!!

Salut i Força!

Àlex.

10 comentaris:

Motoret ha dit...

Bona presentació Àlex!!

Un desig: compartir amb tu un d'aquests objectius que poses:

-Trail du Mont Blanc
-Marató des Sables

Com diria el Fran (vaig a entrenar!!) ja que si no no et podré acompanyar!!

Anònim ha dit...

Enhorabona Alex. Per cert. la senyora que va al teu costat va corrent o caminant? És que dona la sensació que aneu al mateix ritme (porta motxila i tot)
Ens veiem campió

Piri ha dit...

jajajajaj!
Pere, pensa que els bons sempre portem motxillera!! El problema és que aquesta inclús anava més ràpid que jo!
Salut!

Fran ha dit...

En que quedem??!!!Tu qui ets la de la motxilla o el de la gorra??
jaja molt bona la presentació.
Visca el "presi"!!!!

NEMO ha dit...

Molt bona presentació Sr. Presi. Per cert la dona una mica més lleugera de roba no estaria malament per els q no ens menjem una rosca. Estic en tú Esport i diversió la la STP ho reuneix. Felicitats per el projecta q estàs portan a terme.

Fes esport, fes salut

Anònim ha dit...

Hola guapo!!!

soy la chica de la foto..y aun suspiro por tu culito.

chulapón!!!
paquetón!!!

rogero ha dit...

ostia alex! Dona-li molts records al Toni del Brull, segueix essent el capi-presi-porter? jeje, Diga-li que sóc el Roger que juga amb l'Aiguafreda!

Piri ha dit...

ok Roger!
li donaré records, és el meu germà!
Salut!

Àlex.

rogero ha dit...

ostiaaaaa, no fotis! je je, kina gràcia! fes-li una abraçada molt forta i dis-li que espero veure'l aviat. Bé, a veure si ens coneixem un dia, preguntaré per tu a l'ametlla

en NINO ha dit...

Alex!! Aquesta colla sou una mica PIRIllosus… una mica Secta si que sou, sempre intentant captar adeptes!! je je. Una abraçada i bona feina maquina!!