dilluns, 26 de novembre del 2007

LA CRÒNICA, 24 i 25 de novembre

Hola a tots!


Aquest cap de setmana s'ha disputat la 5a edició de la cursa castell de Burriac d'Argentona. Com ja sabeu, pels PIRI's era la primera prova puntuable pel trofeu STP.


Molts Piri's van ser els que no es van voler perdre la cita, en Jaume Caro, la Laia, la Silvia, el Raul, el Pedro, el Marc Orriols, el Marc Prenyanosa, en Xavi Cotet, en Xavier Puig, el Ramon, el Juanjo, el Motoret Babra, el Fran, el tete Gustau, l'Ivan, el Ramon Llibre, Jordi Pocurull i el Manel Nogueras, i el David Rossell, un Piri despistat que corria per una altre club...

Erem el segon club amb més participants, després del Tortosa.

Una llàstima que el Ricard, el Jordi Ripoll, el Xescu, el David Vergés, el Marcel i jo no poguessím córrer. Aleshores si que ens enduiem de carrer el premi! Esperem recuperar-nos aviat de les lesions i tornar a l'activitat Piri!

Junt amb les millors animadores de la comarca, ens hi vam afegir el Xescu, jo, el Nacho i el Sergi.

El David Rosell arriba amb el Jaume, i són els primers Piri's en creuar la meta, després la marea piri va arribant més esglaonadament. Les cares de molts ells reflectien l'esforç que havien fet, però també la satisfacció d'haver finalitzat una cursa tant exigent. No estic acostumat a veure-ho des de l'altra banda, però us garanteixo que em moria d'enveja!

La Laia, quan anava de les primeres, es va torçar el tormell, i lluny de plegar, va seguir i va quedar en una molt destacable 9a posició.

Després de la cursa, foto oficial, tot i que al final en van faltar 3 (Xavi Puig, Ramon i Laia).

A tots, moltes felicitats i gràcies a tot el grup de supporters que ens acompanyen a cada cursa, TOT PLEGAT, UN BON EQUIP!

Finalment he fet alguns canvis en el sistema de puntuació del trofeu STP, hi ha una notícia específica al blog (TROFEU STP: 1a Prova)

Del cap de setmana també destaco una sortida de Rockets el dissabte, el Jordi Ripoll, el Xescu, Manel i jo mateix, vam poder veure en primera persona els efectes que provoquen ESTRENAR BICI, el Ricard Monllau va donar un autèntic recital! Una bici molt guapa, si senyor!

Rockets, recordeu això: 1 mes! el 7 de gener ens veiem, si podeu...! jajaja!

El diumenge a la tarda, també va haver-hi una competició d'escalada el Plafó del Piri, alguns STP's, amb més ganes que una altra cosa..., hi vam participar. El Cristian Cofine, es va treure una via més que jo! us asseguro que l'últim pas, per mi era impossible, ho vaig provar més de 12 vegades!

El consol és que no vaig quedar últim!, hi havia un nen d'uns 13 anys que gairebé no arribava a les preses...

Resumint, i acabant com sempre, GRAN CAP DE SETMANA PIRI!!

Avui a les 19:30 a les piscines de Vilassar, convocatòria per anar a córrer.

Salut i Força!

Àlex.

2 comentaris:

Motoret ha dit...

7 de gener, rockets,.....ummmmmmmm..... sona a Reis Mags d'Orient...

Anònim ha dit...

Felicitats a tots els Piris que vau participar a la cursa d'Argentona.

Em moro d'enveja!!

Hauria volgut venir a fer-vos costat, però tenia la dona al llit (malalta) i vaig tenir que acompanyar als nens a una festa.

Força Piri!!