dilluns, 11 de maig del 2009

Triatló sprint de Sitges, la crònica

La meva primera triatló. Em van posar en la segona sortida (11 h). La natació (750 m) el mar ja estava una mica picat, sense apretar massa vaig fer 15 mins aprox.


El tram de bici (20 km), 3 voltes a un circuit amb una mica de pujada i baixada, força bé, encara que no vaig aconseguir afegir-me a cap grup, anava gairebé sol tot el temps i vaig fer 40 min. aprox. a una mitja de 29 km/h.






Per acabar, el tram de córrer (5 km), com que havia guardat forces vaig fer 22 mins. Tot plegat més les transicions total 1h 22 min. Estic pendent de rebre les classificacions.


Tota la cursa va estar bé organitzada pel Club de Natació de Sitges amb presència de altres clubs i va ser un dia molt maco perque desprès vam quedar a dinar allà. L'any que ve espero poder millorar en tots els trams i en les transicions.

Entre d'altres regals, ens van donar la tovallola del Barça!!!


Salutacions a tothom,

Mario

5 comentaris:

Piri ha dit...

Felicitats MArio!

Bona cursa i millor debut!!

Àlex.

Xavi García ha dit...

Si senyor !!! molt be. Ens veiem a Mataró per fer-la junts.

Xavi García Torras XGT

Xavi Puig ha dit...

Ara ja ets triatleta, enhorabona Mario.

NaCaVi ha dit...

La tovallola del Barça?! Se la poden fotre per... No m'hi veuran pas per Sitges! Força Piri!

Jimbo ha dit...

Enhorabona Mario!!
Frena un pco que no dejas titere con cabeza....