divendres, 8 de maig del 2009

ENTRENAMENT DISSABTE TRANSICIÓ

Bon dia a tots/es.




Demà Dissabte hi ha Transició. Circuit "Half" (90k, tot ritme lent, últims 20 km, Ritme mig) + C.C 1h (Ritme Lent-Ritme Mig).




La Transició es farà a les Piscines, pero no dispossem de clau per poder deixar les bicis. Aixó significa que a no ser que dispossem d´alguna furgo o Voluntari/a per poder deixar les bicis, cadascú s´ha de buscar la vida per deixarla.




Convocatória: a les 8:45 a les piscines, sortida a les 9:00 puntuals, repeteixo puntuals.

5 comentaris:

Piri ha dit...

Algú s'anima a nadar a les 8:00 a Palomares?? i després empalmar bici...

Jo en principi si, si a algú li ve de gust, que deixi comentari i ens posem d'acord.

Sol serà difícil que finalment em llevi, però si s'anima algu més...

Gràcies

Àlex

JeMiMü ha dit...

hola, no gracias. ya que las 90 km a tu ritmo me parece suficiente, ademas ya he hecho este semana 8km de natacion, tu seguro ya has hecho lagunos 12 km o mas, no...

bueno, nos vemos mañana.

adios
JENS

Ferran Vila ha dit...

Hola Alex, he vist l'entreno de transició que teniu previst per demà i m'aniria de conya veniar, així vec "l'ambientillo" i acabas d'explicar-me com va lo del club, encara que tinc bastant clar d'asociar-me per que això del tri m'ha enganxat molt i m'aniria bé un grup d'entreno aprop de casa. Si llegeixes això avui divendres dirguem algo. Moltes gràcies.

Ferran

NaCaVi ha dit...

Bones Àlex. Jo m'apuntaria a nadar una estona al mar. Després passo de la bici i el córrer per això, que diumenge faig remences (bueno, hi vaig...). Distància prevista? Em truques i quedem, ok?

Sol ha dit...

Hola Àlex,

m'apunto a nedar, empalmar amb bici i córrer ho deixo pel 2099.

He estat intentant convèncer al Gustau i sembla que també s'apunta.

Ens veiem al Palomares,

Sol