dijous, 21 de maig del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Bartomeu Rabasa

Hola, per qui no em conegui sòc en Bartomeu Rabassa, nascut el 27/11/1967 a Vilassar de Mar, casat amb Dolors Agustí, i dues filles, la Laia de 6 anys i l’Aina de 3.


Actualment treballo de transportista a l’empresa familiar dels meus germans.



Aficionat a l’esport de gasolina, ja des de molt petit vaig començar a correr curses de ciclomotors, desprès curses campionat d’Espanya de motocros, on em vaig trencar els lligaments del genoll esquerra, per aquest motiu vaig haver de cambiar a la velocitat, arribant tambè al campeonat d’Espanya copa Suzuki 250cc.



L’any 1993, va haver la possibilitat d’anar a Europa, però finalment no va ser possible, per falta d’esponsors.


Per tant desideixo montar la cervesaria-restaurant Can Bartomeu.


Els meus amics que ja corrien, em van animar a començar a correr, fins que em vaig enganxar i gràcies a això a perdre pes (13 kilos). D’això ja fa 5 anys, un d’ells vaig estar parat per una malaltia, que per sort ja l’he superada, gràcies al suport dels meus pares, la meva dona i el somriure de les meves filles.

I ara tambè enganxat als duatlons de muntanya i BTT. Tambè vaig començar amb la natació els dimart i dijous, però de moment és un esport que s’em resisteix, potser algun dia.

El meu amic Fran Arechaga i jo estem fent curses de muntanya, són més dures, però a la vegada més divertides.

L’objectiu per el 2010, (si el meu genoll m’ho permet), és poder fer una marató de muntanya).
Dono les gràcies a tots els del piri per la secció que s’ha montat i sobretot l’ambient de tots els qui el formen. Felicitats i continueu així.

Bartomeu

5 comentaris:

Piri ha dit...

Bones Bartomeu!!!

Així m'agrada, de moment has complert l'objectiu del 2009, fer la presentació pel Piri! jajajaja

Vaig gaudir de valent amb el BARTOMEU i la seva cervesa!! Ara gaudeixo igual amb el BARTOMEU i els seus entrenaments!

Benvingut!

Àlex

Sol ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sol ha dit...

Bartomeu!!!!!!!!!!!!!!! No us podeu imaginar com us agraeixo poder comptar amb tu i amb la teva SUPER DONA DOLORS. Gràcies a vosaltres i a tots els PIRIS visc l'esport, sobretot la muntanya, d'una altra manera, amb amics amb qui compartir l'esforç i el sacrifici.

Una forta abraçada a tots dos (quatre),

Sol

RICARD ha dit...

Barto!!! molt bé noi, digues que sí que això de viure amb 3 dones ja és una bona "Tri" :-)

Ricard

FPanda ha dit...

¡Grande Bartomeu! Companys de patiments. Farem tot el teu pais, que es grande i bo com tu, correns per les muntanyes. Cada mes una mitja marato de mes de mil metres de positiu fins que tu em diguis que ja som preparats per la marato. Una abraçada, Fran