dijous, 16 d’abril del 2009

SIMULACRE TRIATLÓ STP DISSABTE 18 d'abril

Hola a tots!
El temps no s'atura i més depressa del que ens imaginem, els nostres reptes de la temporada 09 s'acosten.
Sóm 40 Piris que participem al Half Challenge Maresme, sense dubte el club amb més participants!!!
Per tal de preparar i afrontar amb les millors garanties aquests objectius, aquest dissabte el Santi Pellejero ens ha programat un simulacre de Triatló.
Les previsions de temps no són molt engrescadores, i el fet que l'aigüa del mar encara estigui bastant freda i que alguns Piris encara no tinguin el traje de neopré, ens ha fet decidir per fer la natació a les piscines de Vilassar (falta acabar-ho de confirmar amb el David, però en principi sembla que no hi ha problema)
La convocatòria és a les 8:30 a les piscines i les distàncies seran les següents:
NATACIÓ: 1.500 metres
BICI: 75 km (aprox) Vilassar de Mar - Calella - Mataró - Argentona - Dosrius - Vilassar de Mar
CURSA A PEU: 15 km (també hi ha la opció de fer-ne 10) Piscines Vilassar - Pont del Caprabo (Masnou) i tornar
És un entreno, no una competició entre els Piris, encara que tots ens coneixem... jejeje, així que la intenció serà fer la natació, qui sigui més lent nadant, en lloc de 1.500 mt en farà 1.000 i la sortida en bici serà conjunta (neutralitzada) fins a Calella, de tornada ja es poden anar agafant cadascú el seu ritme. Com a més novetat, des del Carrefour fins al final NO VAL ANAR A RODA!!!
La transició bici- córrer serà com una cursa, no s'esperarà a ningú, tal com es deixi la bici, ja es pot sortir a córrer.
Es recomana portar el tri traje STP per fer el simulacre i algo que abrigui una mica més per la bici (si és taronja PIRI, millor!!)
Per tal de planificar els carrils de la piscina i gestionar un espai per les bicis, els que voleu venir, deixeu comentari a aquesta notícia.
Fins dissabte a les 8:30!!
Salut i Força!
Àlex

19 comentaris:

Piri ha dit...

El Presi hi serà, encara que a les 8:30... jajajajaja

Àlex.

Gus ha dit...

jo vinc...!

Xavi García ha dit...

Jo també vindré.

Xavi García Torras

NaCaVi ha dit...

Jo m'apunto.

Pedro Hidalgo ha dit...

jo m´apunto.

Unknown ha dit...

El Jaume C. i jo també hi anem.

Sílvia

Piri ha dit...

Santi Pellejero +2!!

A tope!!!

SGI ha dit...

Gran proposta!
Jo també vindré!
Sergi

hoollie ha dit...

jo també vindré!!!
Ian.

Fran ha dit...

Jo també m'apunto!

Xavi Cotet ha dit...

Jo també!
Xavi

Marc.O ha dit...

Jo espero no fallar!

PEPE ha dit...

Matinarem doncs

Pepe

Xavi Puig ha dit...

XAVI PUIG, OK¡
PERO JO FARIA TEMPS
AMB CONTES DE FER KM.

Raül Porta ha dit...

Jo també vinc

fusterini ha dit...

jo vinc

fusterini ha dit...

jo vinc

r.fuster

Laura i Pere ha dit...

Jo no m´ho vull perdre. Tot i que estic acabat vindré només a la bici per posar-vos en fila a tots. A les 9.30 estic a les portes de la piscina si el temps acompanya. Nedar no nedaré, des de l´Ironman d´Austria que no m´he tirat a l´aigua i d´això fa quasi 9 mesos.

Pere, el del 9h50´, la referència, l´"home" a batre.

Esteve ha dit...

IMPRESIONANT!! ALEX, ESTEU CREANT UN MONSTRE, FEIEU POR PER LA N-II,
DE LLUNY ES VEIA UN "PALUTON" DE CICLISTES AL PAS PER MATARO QUE FEIA MOLT DE GOIG. ENS HEM CREUAT A L'ALÇADA DE LES PISCINES I NOMÉS M'HAN SORTIT LES PARAULES "COLLONS QUINA PENYA".
ESTEVE I MIKI SERRA