dimarts, 7 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!: Carles Campabadal

Hola soc en Carles, nascut a Barcelona el 10/04/1970 i estiuejant de Vilassar de Mar des de que encara no caminava, als 15 anys i vaig venir a viure definitivament.

Vaig viure també quasi tres anys a Colòmbia i em vaig enamorar de la meva dona Margara, i ara tenim dos fills en Marcel (futur campió del mon de BTT) i l'Adrià (futur president de Catalunya lliure).

Tinc un petita empresa a Vilassar de Dalt que fabrica escales i bastides d'alumini especials i des de la meva oficina veig el mar, la meva gran passió.

Les meves aficions son moltes, des de un bon sopar amb els amics, la música (Faith No More, Deep Purple o Led Zeppelin) o llegir (Cien Años de Soledad) com també dir-vos que soc geganter de Vilassar de Mar, alguna vegada també e sortit amb el drac a cremar viles.

Però el millor es el MAR, ja quan era petit la meva mare em treia del l'aigua després de passar-me hores i hores bussejant, unes ulleres, les aletes i a buscar pels furats de les roques, pops, àmfores, cargols, de tot.... No hi ha res com la immensitat del fons, espai i mes espai per tot arreu. Vaig aprendre a bussejar amb ampolles i cada vegada que anem a Colòmbia m'escapo al carib una setmaneta.

Esports? De tot, futbol, tennis, esqui, barrancs... Ben fets? Cap ni un.

Peró un dia em vaig posar a córrer com en Forrest Gump, així podria menjar i veure tot el que volgués que el metge no em diria res. Fins que un dia en Bartomeu em va dir per que no vens a córrer amb nosaltres.

Collons com tirava el mal parit jo que em pensava que estava fort...després el Burriac Atac 08 i un dia em diu per que no t'apuntes al Piri fem entrenaments i hi ha molt bon rotllo.


Collons una altre vegada, aquests encara tiren mes que en Bartomeu.

Hi aquí estic intentant no quedar-me a la cua com a màxim objectiu i passar-m'ho be que son dos dies. Gracies a tots els Tri Piris per no deixar-me sol en el meu esforç, si em necessiteu, conteu amb mi.

Carles.

3 comentaris:

Piri ha dit...

Molt bona presentació Carles, perdona que t'ho digui ara, potser no vaig ser prou explícit al seu moment, però en les triatlons, la part de mar es fa nedant, no busejant! jajaja

Benvingut!!

Àlex

NEMO ha dit...

Felicitats per el teu primer entrenament. El proper no et deixare sortir abans d'hora, jijijijijijijiji

Sol ha dit...

Hola Carles,

hem estat de vacances i no havia vist la teva presentació. Nosaltres també bussejem (encara que jo des de que estava embarassada de la Inés no he fet res).

Ens veiem al mar o a la muntanya, i com a molt tard diumenge. A PEL CADI!!!!!!!!!!

Sol