dijous, 23 d’abril del 2009

Som Piris! Tri Piris!!: Xavi García

Després de tres mesos ja no tinc més excuses per posar-me a escriure i presentar-me ( i més tenint en compte que en Jimbo s’ha animat a compartir amb nosaltres el seu perfil!)



Em dic Xavier i vaig néixer a Premià de Mar fa 37 anys (05/12/71). Estic casat amb la Vane i tinc una filla de 2 anys que es diu Joana. Vivim a Vilassar de Dalt des de fa 6 mesos però fem vida a Vilassar de Mar, on hem viscut els darrers anys. Treballo per una empresa sueca i em passo més de la meitat del meu temps viatjant, principalment pel sud d’Europa. M’agrada molt la meva feina i, per suposat, passar el temps amb la família i els amics però la meva passió són l’esport i la cuina.
Com molts de vosaltres vinc del món del futbol. He jugat des de que era petit fins que em vaig tenir 30 anys. També m’agrada córrer, anar en bicicleta de muntanya, esquiar i jugar al paddle.
Les aficions personals son viatjar, el cinema, la musica i els libres. Últimament estic llegint Anthony Robbins i Stieg Larsson.

Fa 3 mesos que estic apuntat al PIRI i torno a patir, vull dir a gaudir de l’esport.



He començat corrent i amb la bici i, si tot va bé, la setmana que ve començaré a remullar-me els peus. Donat el poc temps que he compartit amb vosaltres no tinc moltes experiències a explicar, encara, però puc dir que m’he trobat un grup de persones extraordinari i amb un nivell de primera. Els objectius a nivell esportiu són anar pas a pas (com sempre em diu el Pedro) i no tenir pressa tot i ser complicat quan ets competitiu, com ho som la majoria…Aquest any es per provar sensacions en totes les disciplines i després ja veurem!

Si teniu cap problema podeu comptar amb mi (abstenir-se demanar finançament). Per acabar, m’agradaria donar les gràcies a l’Àlex en particular per el seu suport i en general a tothom per la rebuda.
Doncs això..aquest sóc jo! Quedo presentat.

3 comentaris:

Piri ha dit...

Benvingut Xavi!!

Veient la progressió que ha fet corrent, tinc ganes de veure què farà quan comenci a agafar la bici de carretera. La natació... encara li dono marge! jajajaja

Una abraçada!

Àlex

Sol ha dit...

Hola Xavi,

qué bo, t'has fet piri. Un altre piri amb família.

Molt Benvingut,

Sol

Jimbo ha dit...

Bienvenido!!! Menos mal que hace poco que entrenas por que si no tendrái que empezar a preocuparme... ¿o ya lo estoy?

Un abrazo fuerte